صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 11
کد خبر: ۹۸۳۲۴

بازیکن جنجالی و استقلال به آخر خط رسیدند؟

رشید مظاهری و استقلال وارد مرحله تازه‌ای شده و اگر این باشگاه قدمی در راستای انجام تعهدات خود برندارد امکان جدایی این دروازه بان از استقلال وجود خواهد داشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نظر می‌رسد شرایط برای ماندن و ادامه همکاری رشید مظاهری در استقلال کمی سخت شده است.


از مدتی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی رشید مظاهری از استقلال به گوش می‌رسید که حتی در این میان، خبر مذاکره مظاهری با برخی از تیم‌های لیگ برتری نیز در صدر اخبار لیگ برتر بود. ظاهرا وکیل قانونی رشید مظاهری در روز فینال جام حذفی سومین نوتیس را بابت عدم انجام تعهدات باشگاه در قبال بازیکن به این باشگاه ارسال کرده است. طبق قوانین، این نوتیس ابتدا در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت شده و سپس به صورت جداگانه برای باشگاه استقلال و همچنین شخص احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ارسال می‌شود و نسخه سوم در سازمان لیگ باقی می‌ماند.

 

البته ظاهرا باشگاه استقلال به دلایل متعدد انضباطی در طول فصل، رشید مظاهری را جریمه نقدی کرده است. با احتساب همان جریمه‌ها نیز پرداختی رشید مظاهری هنوز به ۶۰ درصد نرسیده است. با توجه به اتمام لیگ برتر و جام حذفی و طبق این نوتیس اگر باشگاه استقلال در مهلت مقرر شده، تعهداتش به رشید مظاهری را انجام ندهد، این دروازه بان می‌تواند قراردادش با این باشگاه را فسخ کرده و از جمع آبی پوشان جدا شود.


به نظر می‌رسد ماجرای رشید مظاهری و استقلال وارد مرحله تازه‌ای شده و اگر این باشگاه قدمی در راستای انجام تعهدات خود برندارد امکان جدایی این دروازه بان از استقلال وجود خواهد داشت. اتفاقی که تا همین لحظه رخ داده و باشگاه استقلال تا این لحظه توجهی به این نوتیس‌ها نداشته است./ فوتبالی

نظر شما