صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۳۸
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 30
کد خبر: ۹۸۵۳

تایید احضار وزیر ارشاد برای جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر باشگاه خبرنگاران جوان درباره احضار وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس را تایید کرد.
به گزارش راهبرد معاصر ، حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  ضمن تایید خبر احضار وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قبل از تعطیلی مجلس شورای اسلامی  در کمیسیون فرهنگی حضور داشتند و در این جلسه مطرح شد که باید درباره جشنواره، فیلم‌ها و مسائل دیگر صحبت شود. من در آن جا از وزیر و کمیسیون فرهنگی درخواست کردم که ما در این باره حرف داریم و باید توضیحاتی ارائه شود.

وی اظهار کرد: در این جلسه بیان شد که باید پیرامون اتفاقات جشنواره پاسخ داده شود و قرار شده است به زودی جلسه ویژه‌ای برگزار شود و درباره این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس بحث و تبادل نظر شود.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر هم در این جلسه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: وقتی قرار است وزیر درباره این جشنواره توضیحاتی ارائه دهد، حتما همه کارشناس‌های خودش و دبیر جشنواره را به همراه خود می‌آورد.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام احمد مازنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب از احضار وزیر ارشاد و دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داده بود و این موضوع واکنش‌هایی را از سوی رضا میرکریمی و حسین انتظامی به همراه داشت. در پی این واکنش ها، مازنی با انتشار نامه‌ای اظهارات خود را تکذیب کرد!

باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما