صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۰۲
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 15
کد خبر: ۹۸۷۲۱

اولين خريد استقلال در نقل و انتقالات مشخص شد

در خصوص خرید‌های جدید باشگاه استقلال نیز شنیده می‌شود بازی‌کنان تازه‌وارد به‌احتمال بسیار زیاد از روز دوشنبه به‌همراه مدیر برنامه‌های خود راهی سعادت‌آباد خواهند شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس‌ از هماهنگی‌های صورت‌ گرفته میان اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال، احمد مددی طی روز‌های گذشته در ساختمان باشگاه با مدیر برنامه بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده ملاقات کرد و نظرات خود و آن‌ها را پیرامون بحث تمدید قرارداد جویا شد.


هرچند خبری از توافق نهایی میان مددی و مدیربرنامه‌های بازی‌کنان استقلال به بیرون درز پیدا نکرد، اما گفته می‌شود قرار است نهایتاً تا عصر روز یکشنبه مدیر برنامه‌ها پس‌از مذاکره با بازی‌کنان استقلال نظر نهایی خود را بابت شرایط تمدید قرارداد به باشگاه استقلال اعلام کنند تا احمد مددی طی گزارشی مبسوط موارد و شرایط بازی‌کنان برای تمدید قرارداد را به اطلاع اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال برساند.


بر اساس جدول زمان‌بندی مشخص‌شده از صبح روز دوشنبه پروسه تمدید قرارداد و انجام مذاکرات نهایی در باشگاه استقلال آغاز خواهد شد تا بازی‌کنان بر اساس شرایط فی‌مابین قرارداد جدید خود را امضاء کنند، اما مشخص نیست چند نفر از بازی‌کنان استقلال حاضر به پذیرش پیشنهاد‌های احمد مددی برای تمدید قرارداد خواهند بود.


در خصوص خرید‌های جدید باشگاه استقلال نیز شنیده می‌شود بازی‌کنان تازه‌وارد به‌احتمال بسیار زیاد از روز دوشنبه به‌همراه مدیر برنامه‌های خود راهی سعادت‌آباد خواهند شد تا در دفتر مدیر عامل با احمد مددی ملاقات کنند و در خصوص پیوستن به استقلال و امضای قرارداد مذاکرات نهایی خود را انجام دهند.


براساس شنیده‌ها گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال مذاکرات جدی خود را با ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته سایپا آغاز کردند و قرار است روز دوشنبه مددی با مدیر برنامه جلالی ملاقات داشته باشد تا در صورت توافق نهایی این بازیکن نیز با استقلال قرارداد امضا کند./روزنامه گل

نظر شما