صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 15
کد خبر: ۹۸۷۶۰

لغو طرح ترافیک در تعطیلات کرونایی 25 تا 30 مرداد 1400

در شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک پایتخت مقرر شد مراکز معاینه فنی تعطیل و اجرای طرح ترافیک در تعطیلات کرونایی 25 تا 30 مرداد 1400 لغو شود.

به گزارش راهبرد معاصر، تعطیلات کرونایی از روز دوشنبه 25 مرداد ماه شروع و تا  شنبه 30 مرداد ماه ادامه دارد. طبق دستور ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی و ممنوعیت تردد در این روز ها اعمال می شود . بانک ها و ادارات و اصناف تعطیل می شوند و تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند. در شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک پایتخت نیز مقرر شد مراکز معاینه فنی تعطیل و اجرای طرح ترافیک در تعطیلات کرونایی 25 تا 30 مرداد لغو شود و از شهروندان درخواست شد با لغو طرح ترافیک در پایتخت با توجه به شرایط کرونایی از تردد غیر مجاز خودداری کنند. 

 

 

لغو طرح ترافیک پایتخت در تطیلات کرونایی

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این زمینه گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک‌ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روز‌های چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران دراین روزها، مقرر گردید: ۳روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه شامل روز های: دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۶،۲۵و۳۰مردادماه نیز، محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود؛ و تمامی مراکز معاینه فنی تعطیل خواهد بود.


مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: