صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۱۸
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 16
کد خبر: ۹۸۹۱۰

کابینه سیزدهم متخصص و کارآمد است

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه کابینه سیزدهم در مجموع کابینه‌ای متخصص و کارآمد است، گفت:‌ نمایندگان با مستندات و شواهدی که وجود دارد بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور اظهار داشت: وزرای پیشنهادی طی این چند روز در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور یافتند و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای حل مشکلات کشور و بهبود امور ارائه کردند.

 

وی کابینه سیزدهم را در مجموع کابینه‌ای متخصص و کارآمد ارزیابی می‌کند و در عین حال تاکید می‌کند مجلس بر روی یک الی دو نفر از وزرای پیشنهادی بررسی بیشتری صورت داده است.

 

الهیان تأکید کرد: قطعا در روز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی موافقان و مخالفان در صحن مجلس نظرات خود را بیان می‌کنند و نمایندگان با مستندات و شواهدی که وجود دارد بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون وزرای پیشنهادی امور خارجه، رفاه، کشور، دادگستری و ارتباطات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافتند که تاکنون نظر این کمیسیون در خصوص کلیت کابینه مثبت بوده است./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: