صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۳۹
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 17
کد خبر: ۹۸۹۹۱

استارت استقلال در بازار نقل و انتقالات؟

فرهاد مجیدی بعد از ناکامی در فینال جام حذفی، در پیامی خطاب به هواداران تیمش اعلام کرد استقلال ۱۴ روز حیاتی در فصل نقل و انتقالات دارد و نباید این فرصت را از دست بدهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که فعالیت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات، از امروز کلید خواهد خورد.

 

تا امروز، ۸ روز از آن ۱۴ روز گذشته، اما هیچ اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده و در شرایطی که پرسپولیس با یک بازیکن قرارداد بسته و گل گهر هم حسابی در بازار نقل و انتقالات فعال است، استقلال نه تنها با هیچ بازیکن جدیدی به توافق نرسیده بلکه بر اساس اخباری که حتما در جریانش هستید، سیاست مدیرعامل این باشگاه درباره تمدید قرارداد بازیکنانش و رقم پیشنهادی مددی به شاگردان مجیدی باعث شده که تا امروز خبری از تمدید قرارداد استقلالی‌ها هم نباشد تا همین موضوع شدیدا باعث نگرانی هواداران این تیم شده باشد و برخی از آن‌ها دیروز جلوی باشگاه رفتند و نگرانی خود را به گوش مددی و همکارانش رساندند.


حالا و طبق شنیده‌ها، استقلال امروز کارش در نقل و انتقالات را شروع خواهد کرد و نه تنها با بازیکنان مورد نظر مجیدی تمدید قرارداد خواهد کرد بلکه احتمال رونمایی از خرید‌های جدید این باشگاه هم وجود داشت و حالا استقلالی‌ها امیدوار به شنیدن اخبار خوب از ساختمان باشگاه در خیابان علامه هستند./فوتبالی



نظر شما