صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 19
کد خبر: ۹۹۱۷۵

برخورد مرگبار خودروی تسلا با پمپ بنزین+ فیلم

برخورد خودروی تسلا به یک پمپ بنزین موجب آتش گرفتن این خودرو و نابود شدن آن شد.

به گزارش راهبرد معاصر، حواس پرتی راننده یک خودروی تسلا، حادثه‌ای وحشتناک را برای او رقم زد. پس از آنکه این راننده با شدت زیادی به یک پمپ بنزین برخورد کرد خودروی وی غرق شعله‌های آتش شد. بنا به گزارش CBS آستین این حادثه در ساعت ۱.۲۲ دقیقه بامداد در خیابان وست اور شهر آستین واقع در ایالت تگزاس رخ داد.

پس از وقوع این حادثه راننده این خودرو توانست پیش از شعله ور شدن آتش از داخل آن خارج شده و نجات یابد. ماموران آتشنشانی آستین نیز بلافاصله در محل حادثه حاضر و اقدام به خاموش کردن آتش کردند. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ماموران آتشنشانی را در حال خاموش کردن آتش نشان می‌دهد. با این حال خودروی تسلا مدل X این راننده در شعله‌های آتش نابود شد.


پلیس محلی آستین نیز پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شد. بنا به گزارش پلیس این راننده به عبت مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت. پلیس گفت این خودرو پس از برخورد به تیر چراغ راهنما منحرف شده و به پمپ بنزین برخورد کرد. این راننده که هویتش اعلام نشده در محل حادثه توسط پلیس بازداشت شد. در این حادثه به راننده و کارکنان پمپ بنزین آسیبی وارد نشد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: