صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 20
کد خبر: ۹۹۲۹۵

بحران استقلال در جدایی ستارگان تیم

جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی ، استقلال را با یک بحران جدی مواجه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر با جدایی شیخ دیاباته، استقلال از از یکی از بهترین بازیکنان سال‌های گذشته خود را در خط حمله از دست داد.

اگر مهدی قایدی هم همین روز‌ها از استقلال جدا شود که رسانه‌های اماراتی این جدایی را تایید کرده‌اند، بدون شک حفره ایجاد شده در خط حمله استقلال بزرگ‌تر خواهد شد و این باشگاه باید در راستای ترمیم نقاط ضعیف خود به خصوص درخط حمله اقداماتی اساسی انجام دهد.

این وضعیت درحالی آینده استقلال در لیگ بیست و یکم را به مخاطره می‌اندازد که مجیدی هیچ برنامه‌ای را برای جذب بازیکنان جدید در خط حمله را به مدیران این باشگاه اعلام نکرده است و تنها از طریق رسانه‌های نزدیک به خود تلاش می‌کند خود را فعال در این راستا نشان دهد.

برخی رسانه‌های نزدیک به مجیدی مدعی شده‌اند که او درحال تقویت خط حمله استقلال، باجذب بازیکنان خارجی است درحالی که نه سازمان لیگ هنوز مجوز جذب بازیکن و مربی خارجی را به طور رسمی صادر کرده و نه نام گزینه‌های مورد نظر سرمربی استقلال به طور رسمی رسانه‌ای شده و این موضوع تنها در حرف در رسانه‌ها انتشار یافته است.

این وضعیت درحالی استقلال را با مشکلات جدی مواجه می‌کند که فقط می‌توان روی ارسلان مطهری به عنوان یک مهاجم ایده‌ال دراستقلال حساب کرد که هنوز نیز مدیران استقلال با این بازیکن قراردادی به امضاء نرسانده‌اند!

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: