صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 21
کد خبر: ۹۹۳۴۴

ورود سامانه بارشی به ۱۵ استان

سازمان هواشناسی خبر از بارش باران و رعد و برق در ۱۵ استان کشور را داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان هواشناسی از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه در ۱۵ استان کشور خبر داد.


 بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه 30 مرداد 1400 در برخی مناطق استان‌های مازندران، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

 

فردا در شمال آذربایجان غربی، برخی مناطق مازندران، ارتفاعات سمنان، شرق تهران، برخی مناطق کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

 

روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران، هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس این وضعیت ادامه دارد.

 

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، شرق و شمال اصفهان و روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور با افزایش سرعت با در برخی مناطق احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد./تسنیم

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: