صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۲۶
  • دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 29 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 21
کد خبر: ۹۹۳۸۹

بازیکن کلیدی پرسپولیس با مبلغی نجومی تمدید کرد

رقم قرارداد جدید وحید امیری با پرسپولیس بیش ار ۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ وحید امیری به تازگی قراردادی ۳ ساله با پرسپولیس بسته که رقم آن درخور توجه است.

 

وحید امیری یکی از آن بازیکنانی بود که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده بود، ولی روز گذشته آن را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد تا همچنان یکی از مهره‌های کلیدی یحیی گل محمدی محسوب شود.

 

وحید بازیکن منحصر به فرد پرسپولیس است و شاید میزان دوندگی اش در این تیم بیش از هر بازیکن دیگری باشد؛ با این حال، اما سن و سال او باعث شده تا کمی درباره مدت قراردادش تردید به وجود بیاید. او بازیکن کم سن و سالی نیست و در زمان پایان قرارداد جدیدش با پرسپولیس در آستانه ۳۷ سالگی است. اینکه چرا پرسپولیس مجبور شده چنین قرارداد بلندمدتی امضا کند قاعدتا به دلیل خواسته وحید امیری است؛ بازیکنی که می‌داند ممکن است در این سن و سال پیشنهاد چندان مطلوبی به دستش نرسد.

البته پرسپولیس هم از داشتن وحید امیری خوشحال است؛ بازیکنی که هر فصل با وجود مسن‌تر شدن، بازیهایش بهتر و بهتر می‌شود! حال، اما به نظر می‌رسد این قرارداد برای دو طرف یک برد محسوب شود، چون همان قدر که پرسپولیس از داشتن چنین بازیکنی دست کم تا سه سال آینده خیالش راحت است وحید امیری هم از بستن قرارداد مالی خوب خیال راحتی دارد! آنطور که در رسانه‌ها پیچیده وحید امیری قرارداد چندان ارزانی هم ندارد؛ خبر ورزشی نوشته که او برای سال اول ۶ میلیارد تومان قرارداد بسته و به ترتیب برای سال‌های دوم و سوم این رقم ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

 

حال اگر این خبر صحت داشته باشد قرارداد ۳ ساله وحید امیری بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای پرسپولیس آب می‌خورد؛ او سال اول ۶ میلیارد، سال دوم ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و سال سوم ۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان از پرسپولیس خواهد گرفت. مجموع این ارقام مشخص می‌کند که قرارداد سه ساله وحید امیری با پرسپولیس ۲۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان خواهد بود./فرارو

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: