صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 22
کد خبر: ۹۹۴۵۵

نحوه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین سال ۱۳۵۰ به قبل

ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین سال ۱۳۵۰ به قبل در سایت https://salamat.gov.ir آغاز شد.

به گزارش راهبرد معاصر، سامانه https://salamat.gov.ir  برای ثبت نام متولدین سال 1350 به قبل پس از دستور وزیر بهداشت مبنی بر کاهش سه ساله سن واکسیناسیون در کشور بروز رسانی شد و افراد باید از طریق سایت مذکور جهت ثبت نام اقدام کنند. متولدین 1351 تا 1360 که در استان های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم و هرمزگان ساکن و دارای پرونده بهداشت هستند نیز می توانند با ثبت کدملی و تاریخ تولد و شماره تلفن همراه، ثبت نام واکسن کرونا را انجام دهند.

 

آدرس سامانه ثبت نام واکسن کرونا



آدرس سامانه ثبت نام واکسن کرونا https://salamat.gov.ir/ است و همه کسانی که می‌خواهند برای تزریق واکسن اقدام کنند حتما باید قبل از مراجعه به این سایت مراجعه کنند و طبق نوبت دهی به مراکز مشخص شده مراجعه کنند تا از تجمع و شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.



نحوه ثبت نام واکسن کرونا



برای ثبت نام و نوبت دهی واکسن کرونا ابتدا وارد سایت https://salamat.gov.ir/ شوید. در این صفحه باید روی گزینه ثبت نام واکسن کلیک کنید.






سپس از شما اطلاعات محل سکونت برای معرفی نزدیک‌ترین مرکز تزریق واکسن و تاریخ تولد و کد ملی و شماره موبایل خواسته می‌شود. پس از ورود این اطلاعات مرحله بعد را بزنید.






یک کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال می‌شود کد تایید را در سایت وارد کنید ثبت اطلاعات را بزنید.





سپس مراکز واکسناسیون مربوط به شما و زمان مراجعه برای تزریق واکسن به شما معرفی می‌شوند. آن‌ها را ذخیره کنید و در زمان مشخص شده مراجعه کنید. نوبت دهی از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد تا قبل از آن از مراجعه به مراکز واکسیناسون خودداری کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: