صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۲۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 25
کد خبر: ۹۹۷۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
خبر خوش برای معلمان/

پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان + جزئیات و زمان پرداخت مابه‌التفاوت

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان پرداخت فوق العاده ویژه معلمان به صورت مابه‌التفاوت «فوق‌العاده ویژه معلمان» که پرداخت آن قطعی می باشد توضیحاتی داد و افزود که ممانعتی از سوی دیوان محاسبات وجود ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، در خصوص «ابهامات پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان» گمانه زنی و فاقد اعتبار است.

 

ناصر سلیمانزاده؛ در خصوص اخبار منتشر شده نادرست، در ارتباط با پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان، اظهار کرد: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی، گمانه زنی‌هایی بیش نبوده و فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.

 

وی تصریح کرد: تنها مرجع اطلاع رسانی مورد تأیید اخبار وزارت آموزش و پرورش، پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir است.

 

سلیمانزاده در خصوص خبر ایجاد محدودیت دیوان محاسبات کشور برای اجرای احکام فوق العاده ویژه، تصریح کرد: پیام های ارسالی تحت عناوین مختلف، مورد تأیید نبوده و هیچ محدودیت و ممانعتی از سوی مراجع نظارتی و دیوان محاسبات کشور درباره اعمال فوق العاده ویژه معلمان وجود نداشته است.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: پیگیری‌های لازم به منظور رفع ابهامات اجرای احکام جدید در حال انجام است و به محض حصول نتیجه در اسرع وقت از طریق مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی و پس از رفع ابهامات، مابه التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آن ها واریز خواهد شد./ایسنا

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
حسن
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بی همه چیزا این کجاش خبر خوبه که میگید پرداخت فوق العاده ویژه خبر خوبیه
مگه قبلا تصویب نشده حالا مرداد ندادین افتاد شهریور میگید خبر خوبیه؟؟؟؟؟؟؟
مهران
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
به قول اقای طالبی شما مسوولین هیچ کار نکنین بهتره! هیچی نگین بهتره! هیچ قولی ندین بهتره!!!!
سعید
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
راستشو به فرهنگیان بگید که بودجه ندارید وگر نه باید این ماه واریز می کردید لااقل پول قسمتی از لوازم التحریر بچه هامون میشد.