صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 25
کد خبر: ۹۹۸۶۰

آخرین خبر از پیوستن گزینه استقلال به پرسپولیس

در حالی که امین قاسمی نژاد گزینه جدی استقلال در زمستان گذشته، قراردادش را با باشگاه شهر خودرو فسخ کرده و مدیر برنامه خود را به باشگاه پرسپولیس فرستاده بود، در مذاکرات با مدیران سرخ فعلا به نتیجه ای نرسیده است.

به گزارش راهبرد معاصر جلسه امروز باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های قاسمی نژاد نتیجه خاصی در پی نداشت.

پرسپولیس پس از ناکامی در تمدید قرارداد شهریار مغانلو، برای اینکه همانند فصل قبل در امر گل‌زنی با مشکل مواجه نشود باید یک مهاجم شش دانگ را جذب کند و یکی از گزینه‌های موجود در بازار امین قاسمی نژاد است.

 

قاسمی نژاد بازیکن پدیده که تا چندی قبل بحث‌ها در خصوص مذاکره و حضورش در باشگاه استقلال تهران مطرح می‌شد، حالا به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس شناخته می‌شود و اولین مذاکره بین باشگاه پرسپولیس و قاسمی نژاد امروز انجام شد.

 

عصر امروز مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه این مهاجم جلسه‌ای را برگزار کردند. دو طرف شرایط‌شان را در این جلسه مطرح کردند ولی در این مذاکره نتیجه خاصی حاصل نشد و نماینده قاسمی نژاد و پس از آن جعفر سمیعی بدون صحبت خاصی در این مورد باشگاه را ترک کردند. این‌طور که پیداست تا به این‌جا این انتقال در مسیر مثبتی قرار ندارد و فعلا نمی‌توان این مهاجم را پرسپولیسی دانست مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رقم بخورد./ورزش سه

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: