سفر رئیس جمهور به ایلام/ آیت الله رئیسی: دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد-راهبرد معاصر

سفر رئیس جمهور به ایلام/ آیت الله رئیسی: دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان وارد ایلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 24
کد خبر: ۱۰۳۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز جمعه در چهارمین سفر استانی، با استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان وارد این استان شد.

بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب پذیر جامعه و نشست در شورای اداری استان از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور کشورمان به استان ایلام خواهد بود.

تعدادی از وزاری دولت سیزدهم نیز در این سفر رئیس جمهور را همراهی و از زیر ساخت‌ها و طرح‌های مختلف دوازده شهرستان استان بازدید خواهند کرد.

سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به ایلام در فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: استان ایلام حق بزرگی بر ملت ایران دارد چرا که خط مقدم جبهه‌ها بوده؛ مردم ایلام قهرمانانه و مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: ایلام شهدای بسیاری به انقلاب تقدیم کرده و امیدواریم سفر ما که با همفکری مسوولین ارشد استان صورت گرفته با مشکلات و مسائل استان بیشتر آشنا شویم و بتوانیم در این سفر گام‌هایی را در جهت رفع محرومیت و کمرنگ کردن آن برداریم.

رئیس جمهور گفت: ظرفیت نیروی انسانی کارآمد در ایلام بسیار بالاست؛ ایلام می‌تواند در حوزه‌های صنعت کشاورزی و صنعت فعالیت داشته باشد.

وی ادامه داد: ایلام همجوار با عراق است که با فعال شدن بازار‌های مرزی می‌توانیم تبادلات را توسعه دهیم تا ایلام نقش مهمی در این راستا ایفا کند.

رئیسی افزود: من از مردم ایلام عذرخواهی میکنم چرا که با توجه به شرایط کرونایی دیدار مردمی نخواهیم داشت.

 

آیت الله رئیسی:رمز موفقیت در خدمت به مردم، ادامه دادن راه شهداست

 

رئیس جمهور در جمع زوار شهدای قلاویزان گفت: رمز موفقیت ما در خدمت به مردم ادامه دادن راه شهداست.

وی با گرامیداشت شهدای دفاع مقدس افزود: جمهوری اسلامی ایران بر فرهنگ رشادت شهادت و شهامت تاکید دارد.

زائران یادمان شهدای قلاویزان با اطلاع از حضور رئیس جمهور، با شعار‌های انقلابی به پیشواز آیت الله رئیسی رفته و از نزدیک و در فضای صمیمی با وی سخن گفتند و رئیس جمهور را تا محل یادمان همراهی کردند.

یادمان قلاویزان در نقطه صفر مرزی مهران قرار دارد و در زمره یادمان‌های ملی کشور نیز محسوب می‌شود که همه ساله پذیرانی جمعیت زیادی از کاروان‌های راهیان نور و دیگر زائران است.

گفتنی است؛ رئیس جمهور پیش از حضور در منطقه عملیاتی مهران در سد کنجانچم حاضر شد.

عصر امروز رئیس جمهور در جمع نخبگان و شورای اداری نیز حاضر می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده