آیت الله رئیسی: رفع مشکل بیکاری و رونق تولید اولویت استان فارس است-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

آیت الله رئیسی: رفع مشکل بیکاری و رونق تولید اولویت استان فارس است

رئیس جمهور که امروز به استان فارس سفر کرده است همگام ورود به کاهش نرخ بیکاری و افزایش رونق تولید در استان تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 14
کد خبر: ۱۰۵۴۱۸

به گزارش راهبرد معاصر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر ما باید همراه با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات استان و مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد باشد.

وی افزود: قبل از سفر به استان، هیئتی اعزام شده و مشکلات را بررسی کرده است و جلساتی در تهران تشکیل شده تا راهکارهایی اتخاذ شده و با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات اقدام شود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: حل مشکلات استان با راهنمایی نماینده ولی فقیه در استان، همراهی استاندار و مسوولان میسر خواهد بود.

رئیس جمهور افزایش اعتماد مردم و رفع مشکل جوانان را اولویت خواند و افزود: رفع مشکل خشکسالی که مردم را رنج می دهد نیز یکی از مهم ترین مشکلات استان است که  به دنبال رفع هستیم.

رئیسی فارس را دارای ظرفیت‌های بسیاری دانست و گفت: استان فارس قطب صنعت و کشاورزی و محور بسیاری خدمات است و می‌تواند در حوزه بازرگانی نیز نقش مهمی ایفا کند.

 وی با اشاره به اینکه در راستای رفع مشکلات اقداماتی صورت‌گرفته اما کافی نبوده است، اظهار داشت: حل مشکلات استان نیاز به جدیت بیشتری دارد به‌دیژه استفاده از نیروی متراکم جوان و تحصیل‌کرده است که باید با رفع مشکل بیکاری از ظرفیت آنها استفاده شود.

او در پایان بر کاهش نرخ بیکاری و افزایش رونق تولید تاکید کرد و گفت: در راستای این دو مهم گام‌های اساسی برخواهیم داشت./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده