بیانیه تند استادان دانشگاه علیه طرح رتبه بندی معلمان+ متن بیانیه-راهبرد معاصر
ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ الجزیره: تهران استراژی ائتلاف با آفریقا و غلبه بر تحریم‌ها را پیش می‌برد گندمکاران خوشه‌ طلا دادند اما چیزی نگرفتند وضعیت بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی برگزاری حراج جدید شمش طلا + جزئیات قیمت جهانی طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟ لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟ حجت الاسلام کلانتری: اقدام جهادی فراجا در «طرح نور» باید با دقت و جدیّت تمام دنبال شود افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها هشدار هواشناسی/ سامانه بارشی در راه ایران قیمت جهانی نفت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مقایسه حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی با بازنشستگان کمک ناخواسته کاپیتان استقلال به پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟ کراچی مقصد بعدی رئیس جمهور در پاکستان دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره! آیت الله رئیسی: هدفم از سفر به لاهور تقویت روابط فرهنگی دو کشور است آخرین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ محکومیت جدید برای سپاهان و تراکتور توسط کمیته انضباطی مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود! پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال/ ستاره‌ آبی‌ها برگشت سخنگوی دولت: از هر روشی برای تسهیل واردات خودرو استفاده می‌کنیم+ جزئیات رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد قالیباف: قانون مالیات بر سوداگری از قوانین افتخارآمیز مجلس یازدهم است بانکی‌پور: همه دستگاه‌ها باید به پلیس در اجرای قانون حجاب کمک کنند سرلشکر باقری: نیروهای مسلح همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیق بررسی می‌کند حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا خبر جدید از نقل و انتقالات پرسپولیس سرمربی پرسپولیس به دنبال این ۴ ستاره خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد! متن کامل سروده رهبر انقلاب که در آستانه وعده صادق قرائت شد قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد دستور کار مجلس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ آیت الله رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد آمریکا یک میلیارد دلار دیگر تسلیحات به اسرائیل می‌دهد امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود آمریکا هرگونه حمله هوایی در داخل خاک عراق را رد کرد حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد یک منبع آگاه: ادعای «معاریو» درباره حمله به دیمونا توسط ایران کذب است رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه ۷ قدردان ایران باشند آغاز سال تحصیلی از "مهر" به "شهریور" تغییر می‌کند؟! حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اسرائیلی المالکیه واکنش طالبان به به رزمایش روسیه و تاجیکستان رئیس قوه قضاییه:مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند مجازات سنگین در انتظار مجرمان آزمون سراسری کیفیت هوای تهران چطور است؟ جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد رای پرونده کثیرالشاکی "کینگ‌مانی" صادر شد توافق ایران و پاکستان برای آزادی زندانیان ۲ کشور زمان برگزاری مراسم یاد بود و تشییع رضا داودنژاد برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است نرخ ویزیت پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۳ واکنش حسین پاکدل به ادعای امین حیایی+ عکس اینفوگرافیک/ اعمال مشترک شب‌های قدر گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند شب‌های قدر هیئت کجا برویم؟ + آدرس و جزئیات دستگیری عاملان جنایت هولناک در بوستان نهج البلاغه توضیحات سختگوی وزارت بهداشت درباره علت مرگ دکتر بخشی توضیحات سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد قیطریه منطق ساخت مساجد در پارک‌های بزرگ چیست؟ اعلام تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟ آغاز پخش ویژه برنامه‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از تلویزیون سومین سالگرد آیت‌الله مصباح یزدی با حضور رئیس‌جمهور اولویت فیش عمره و حج چگونه استعلام شود؟ لوح| شکست خوردگان در باتلاق نسل کشی اطلاع نگاشت| کودکان غزه زیر آوار جنگ کاریکاتور| آمریکا؛ شریک جرم قطعی پیکر آتیلا پسیانی بعد از چند روز به ایران رسید + عکس مرتضی پورصمدی درگذشت سروده‌هایی در رثای عباس‌بن علی(ع)/ از مشک پاره اشک فرات است می‌چکد؛ غیر از لب تو نیست مگر آرزوی آب برای درخواست گذرنامه زیارتی به این 2 هیأت مراجعه کنید اینفوگرافیک|کریدور شمال به جنوب، رقیب جدی برای کانال سوئز عباسعلی براتی‌پور درگذشت امشب مهمانی برویم، فطریه‌مان با چه کسی است؟ نظر 10 مرجع تقلید درباره میزان زکات فطره که فردا باید پرداخت کنیم اینفوگرافیک| الزامات و لوازم تحقیق رشد اقتصادی اینفوگرافیک|هدیه ۱۱ میلیارد دلاری ایرانی‌ها به اقتصاد ترکیه اینفوگرافیک| هراس پدرخوانده‌های داعش از سپاه پاسداران اینفوگرافیک|ایران؛ یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های گاز دنیا اینفوگرافیک| اما و اگر‌های مالیات بر عایدی سرمایه اینفوگرافیک| شهید حاج قاسم سلیمانی از نگاه رهبر معظم انقلاب طرح | رهبرانقلاب: با ایران قوی مخالفند اینفوگرافیک| بزرگترین تولید کنندگان اورانیوم جهان اینفوگرافیک/ نقشه کامل مسیرهای پیاده‌روی اربعین + هزینه‌ها اینفوگرافیک | ایران چهاردهمین اقتصاد جهان، در سال ۲۰۲۲ ماجرای لغو مجوز صوت و تصویر «روبیکا»+ علت جزئیات تکمیلی نتایج شمارش آرای ریاست جمهوری 1400+ آمار دقیق نتیجه نهایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری تهران 1400 نتایج انتخابات شورا‌ی شهر استان تهران ۱۴۰۰+ اسامی آرای آیت الله رئیسی در تهران چقدر بود؟ نتایج انتخابات شورای شهر اراک 1400 نتایج انتخابات شورای شهر قزوین 1400 نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه 1400 آمار دقیق انتخابات ریاست جمهوری 1400 به تفکیک استان‌ها+ جدول نتایج انتخابات شورای شهر ایلام 1400 نتایج انتخابات شورای شهر قم 1400 نتایج انتخابات شورای شهر ساری 1400 نتایج انتخابات شورای شهر تبریز ۱۴۰۰ نتایج انتخابات شورای شهر سنندج ۱۴۰۰ نتایج انتخابات شورای شهر همدان 1400 نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری 1400/ آیت الله رییسی برنده انتخابات سیزدهم جدی‌ترین تهدید سایبری فعلی علیه ایران چیست؟ حکمرانی داده‌ها در دنیای دیجیتال مصادیق مجرمانه محیط زیستی جدید در فضای مجازی اعلام شد جریمه سنگین اپل از سوی سازمان ضد انحصار روسیه آپدیت جدید «تلگرام» به جنگ با «کلاب هاوس» رفت کلاب هاوس هک شد/ افشای اطلاعات شخصی ۱.۳ میلیون کاربر سارا بهرامی مهمان این هفته برنامه همرفیق+عکس تأیید هک اطلاعات ۱۵ هزار کاربر آمریکایی ۱۴.۵ میلیون آمریکایی به اینترنت ثابت دسترسی ندارند درخواست ترامپ از ایالت‌های آمریکا درباره غول‌های فناوری افزایش ظرفیت لایو اینستاگرام وقتی عربستان ثروتمند و نفت‌خیز هم از اینفلوئنسرها مالیات می‌گیرد همسریابی در فضای مجازی و کلاهبرداری از مردم اقوام ایرانی «اقلیت» نیستند تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت شیشه کریستال تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت آرد و گندم تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت دامپروری و دام گوشتی تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت دانه های روغنی تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت شیرینی و شکلات تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت فرش تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت نساجی تیزر برنامه تلویزیونی منهای نفت با موضوع صنعت چوب و مبلمان شکست استثناگرایی آمریکایی در عصر ترامپ به سمت دنیای پس از دلار پیش می رویم؟ خروج ترامپ از برجام؛ فشار حداکثری و نتایج حداقلی آیا عراق می تواند از نیروهای امریکایی خالی شود؟ مرگ ابوبکر البغدادی؛ کشته شدن سرکرده داعش چه پیامدی دارد؟ بازوهای نیابتی ایران در منطقه قدرتمندتر از همیشه درس‌های جنگ یمن برای اسرائیل وحدت میان جریان های سیاسی ایران در سایه سیاست فشار حداکثری آمریکا دولت پنهان در لبنان شکست سیاست فشار حداکثری ترامپ در قبال ایران/درهای مذاکره با ایران باز است طرح صهیونیست ها برای اشغال دره اردن رویای چین در هفتاد سالگی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک سبک مبارزه تشکیلات خودگردان و اتحادیه اروپا برای حفظ کرانه باختری طرحی برای ایجاد یک سازه امنیتی در خاورمیانه تاریخ سری فشار اسرائیل برای حمله به ایران بررسی صنعت انیمیشن در منهای نفت/ ژاپن چگونه صنعت انیمیشن جهان را قبضه کرد؟ + فیلم منهای نفت: درآمد 16 هزار بشکه نفت تنها در یک سوله پرورش ماهی بررسی صنعت پرورش ماهی در مستند منهای نفت + تیزر بررسی صنعت لبنیات در مستند منهای نفت/ اشتغال یک میلیون نفری شیر و لبنیات منهای نفت: درآمد یک میلیارد دلاری پسته ایران/ هیچ کشوری توان تولید پسته مرغوب ایران را ندارد همه ابعاد تحریم؛ فرصت‌ها و تهدیدها تحریم‌ها به مبادلات ما با شرکت‌های کوچک اروپایی آسیبی نمی‌زند/ نرخ کنونی دلار بالاتر از نرخ واقعی آن است

بیانیه تند استادان دانشگاه علیه طرح رتبه بندی معلمان+ متن بیانیه

اعضای هیئت علمی دانشگاه­‌ها و پژوهشگاه‌­های ایران پیرامون لایحه رتبه­‌بندی معلمان، از ابداع واژگان جدید برای معلمان انتقاد و تصریح کردند: طراحان بفرمایند که بر­اساس کدام معیار‌ها و سنجه­‌های علمی به درصدی که در لایحه ذکر شده است، برای حقوق معلمان رسیده‌اند؟ و چرا این درصد بیش­تر یا کم­تر نیست؟
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 27
کد خبر: ۱۰۷۰۳۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، شورای هماهنگی تشکل­‌های صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه­‌ها و پژوهشگاه‌­های ایران در بیانیه‌ای که پیرامون لایحه رتبه­‌بندی معلمان منتشر کرده آورده است: در روز‌های اخیر، موضوع رتبه‌بندی معلمان و لایحه مطرح‌شده در این زمینه در مجلس شورای اسلامی، بازتاب وسیعی در میان اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی خصوصاً اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور داشته است. شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی اعضای هیئت علمی لازم می‌داند که نظر این تشکل را به نمایندگی از اعضای مذکور به اطلاع عموم برساند.

تکریم خادمان عرصه تعلیم و تربیت در هر جامعه‌ای از اهمّ وظایف مدیران و مسئولان آن جامعه است و در همین راستا تأمین معیشت معلمان به­‌گونه­‌ای که بدون دغدغه­‌های اضافی بتوانند به وظایف اساسی خود بپردازند، باید از جمله اولویت­‌های اولیای امور جامعه باشد. در همین راستا این شورا ضمن حمایت از خواسته­‌های به‌حق و قانونی معلمان، درخواست ایشان را مبنی بر تعیین میزانی از حقوق، که شأن و منزلت اجتماعی این افراد را حفظ کند کاملاً به­‌جا دانسته و از آن حمایت می­‌کند، اما آن طور که از شواهد امر بر­می‌آید، در این مسیر موضوعاتی مطرح می­‌شود که این خواسته به حق معلمان کشورمان را به موضوعی تبدیل کرده که حاشیه را به مراتب پررنگ­‌تر از متن کرده است.

بیشتر بخوانید: بازنشستگان و کادر اداری مشمول رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند/ چرا قالیباف موافق اجرای لایحه برای امسال نبود؟

در ادامه این بیانیه به موضوع گره­‌زدن هر­گونه افزایش حقوق سالیانه معلمان، به حقوق اعضای هیئت علمی و به عنوان درصدی از حقوق مرتبه‌های مختلف استادان اشاره و تصریح شده است: پر­واضح است که حقوق دریافتی افراد در هر شغل و صنفی، باید متناسب با فعالیت­‌ها، تکالیف و شرح وظایف آنان در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و دیگر مؤلفه‌های تعیین‌کننده در این قبیل حوزه­‌ها باشد.

همان­گونه که می­‌دانیم حقوق کارمندان دولت براساس مواد ۶۴، ۶۵، ۶۶، ۶۷ و ۶۸ و تبصره­‌های آن­ها در قانون مدیریت خدمات کشوری و بر­طبق مندرجات بند‌های احکام کارگزینی افراد پرداخت می­‌شود. چنان­‌که در این مواد و تبصره­‌های مربوطه صراحتاً ذکرشده، میزان دست­مزد کلیه مشاغل مشمول این قانون بر اساس عواملی نظیر اهمیت و پیچیدگی وظایف و مسئولیت­‌ها و سطح تخصص و مهارت­‌های مورد نیاز آنان مشخص می­‌شود، فلذا طراحان باید بفرمایند که بر­اساس کدام معیار‌ها و سنجه­‌های علمی به درصدی که در لایحه ذکر شده است، برای حقوق معلمان رسیده‌اند؟ و چرا این درصد بیش­تر یا کم­تر نیست؟ واضح و مبرهن است که این تصمیم در تضاد آشکار با نص صریح مواد و تبصره­‌های مرتبط در قانون مدیریت خدمات کشوری است.

در این بیانیه همچنین به پیوند­ زدن عنوان ارزشمند معلمی با پیشوند‌هایی که برای مرتبه­‌های اعضای هیئت علمی در دانشگاه­‌ها و پژوهشگاه­‌ها به کار می­‌رود اشاره و تاکید شده است که اگر هدف از این کار همان پیوند زدن حقوق معلمان به حقوق اعضای هیئت علمی است، ضمن تکرار پرسش مطرح شده در قسمت بالا، اکنون باید این پرسش را هم مطرح کرد که این همسان­‌سازی عناوین با چه مقیاس و سنگ محکی انجام شده است؟ آیا نویسندگان و مدافعان این لایحه نمی­‌دانند که تمامی اعضای هیئت علمی فقط به صرف گذشتن یک سال از سابقه خدمت­شان مشمول ترفیع سالیانه نمی‌شوند بلکه لازم است امتیازات مشخص آموزشی و به­‌ویژه پژوهشی را (به­‌عنوان امتیازات اصطلاحاً وتویی) کسب کنند و در صورت عدم کسب این امتیازات موفق به دریافت پایه استحقاقی سالیانه نشده و نیز در صورت عدم دریافت پایه استحقاقی سالیانه، طی سه سال متوالی، در هر مرتبه علمی که باشند مصداق رکود علمی شناخته شده و به خدمت ایشان پایان داده می­‌شود؟.

در همین چند سال اخیر موارد متعددی از این روش برای خاتمه دادن به خدمت اعضای هیئت علمی مشاهده شده است. آیا چنین شیوه‌­های ارزیابی در مورد دیگر کارکنان دولت هم وجود دارد؟ و آیا نمونه­‌ای از پایان دادن به خدمت سایر کارکنان به دلیل رکود علمی در بین دیگر مستخدمین دولت از جمله معلمان مشاهده شده است؟.

در ادامه این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد ابداع واژگانی مثل استادیار معلم، دانشیار معلم و یا استاد معلم، بیش از آن که نشانه تکریم معلمان باشد، نشان دادن بی­‌اعتبار یا کم­‌اعتبار شدن خود عنوان «معلم» از دیدگاه طراحان و مدافعان لایحه است، عنوانی که در گذشته­‌های نه چندان دور از چنان جایگاه و اعتبار بسیار بالایی در جامعه برخوردار بود که برای ارج و عزت نهادن به­‌بسیاری از بزرگان و صاحب نظران، به ایشان لقب معلم داده می‌شد و هنوز هم این القاب معتبرند، مانند «معلم ثانی» که لقب فیلسوف و نظریه­‌پرداز بزرگ ایرانی ابونصرفارابی است.

متأسفانه تصمیمات اتخاذ شده در سال‌های اخیر به قدری به این قشر ارزشمند و فداکار لطمه زده که ظاهراً اکنون تصمیم­‌گیرندگان درصددند با این قبیل اقدامات صوری، از ایشان دلجویی کنند. افزایش حقوق معلمان و تأمین معیشتی در خور شأن ایشان، هیچ نیازی به ابداع واژگان این­چنینی نداشته و ندارد و چنان­چه هدف، برطرف کردن مشکلات مالی وحقوقی ایشان باشد، بدون این قبیل عناوین نامتعارف هم می‌­توان به چنین هدفی دست یافت.

در پایان این بیانیه خطاب به مسئولان بلندپایه کشور از جمله رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشته شده است: همان‌گونه که مستحضرید، عناوین استادیار، دانشیار و استاد در مراتب دانشگاهی، نه ابداع ما بلکه سابقه­‌ای چندصدساله در آموزش عالی و دانشگاهی جهان دارد. رسیدن به هر یک از این مراتب مستلزم تحمل مرارت­‌های بسیار و انجام فعالیت­‌های آموزشی سنگین و از آن مهم­تر، انجام پژوهش­‌های بنیادی و اصیل و به­‌روز است که باید با ملاک­‌ها و پیمانه­‌های بین‌المللی ارزیابی و اندازه­‌گیری شود.

فعالیت­‌های آموزشی و پژوهشی استادان دانشگاه، نه در بین هیچ­‌یک از دیگر اقشار و اصناف جامعه مرسوم است و نه از ایشان توقع می­‌رود که به­‌عنوان انجام وظیفه به آن­ها بپردازند. ضمن این که بسیارند همکاران دانشگاهی با مدرک دکتری که علی­‌رغم کار و تلاش فراوان، به مرتبه استادی نرسیده و با مرتبه­‌های دانشیار و حتی استادیاری به افتخار بازنشستگی نائل شده­‌اند، لذا از آن جنابان به­‌ویژه دو وزیر یادشده انتظار می­‌رود که در راستای دفاع از ساحت فرهنگ و سنت­‌های دانشگاهی و آموزش عالی کشور در این خصوص اقدام عاجل به عمل آورده و با اعلام موضع صریح و سریع و قاطع در این مورد، اجازه ندهند تا عناوینی که دارای سبقه و سابقه تاریخی بسیار بوده و در عرف بین الملل هم معرف کرسی­‌های ویژه‌ای هستند، با این شیوه‌های ناپسند لوث و از درون­مایه تهی شوند./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منم هستم معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
چرندیات نیافتن همونطوری که حقوق شما الکی زیاد شده درصد خوردین حقوق معلما هم مث شما تازه معلما آنقدر درگیرن که اصلا فکر کدام گروه باشن نیستن فقط میخوان حقوقشون بالا بره تا زندگی خودشونو سروسامان بدن همین شما مث گرگ همدیگر در دانشگا میجویین
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
گاهی به مییخ و گاهی به نعل.
ولی آخرش با تمام قوا کوبیدی به میخ و مشخص شد که چرا عصبانی هستی...:
در راستای دفاع از ساحت فرهنگ و سنت­‌های دانشگاهی و آموزش عالی کشور در این خصوص اقدام عاجل به عمل آورده و با اعلام موضع صریح و سریع و قاطع در این مورد، اجازه ندهند تا عناوینی که دارای سبقه و سابقه تاریخی بسیار بوده و در عرف بین الملل هم معرف کرسی­‌های ویژه‌ای هستند، با این شیوه‌های ناپسند لوث و از درون­مایه تهی شوند؟؟؟؟؟؟
در راستای دفاع از ساحت مقدس اساتید دانشگاه، کلمه استاد نباید به معلم اطلاق شود چون نه کتاب می خواند و نه تحقیق می کند و نه کتاب و مقاله می نویسد و نه...؟؟؟؟؟
آقای استاد
معلم پژوهش نمی کنه؟ مقاله نمیخونه و نمی نویسه؟؟ کتاب نمی خونه و نمی نویسه؟ دکترای دانشگاه دولتی نداره؟؟؟
معلومه که یا از سواد و تحصیل و مدرک معلمان خبر نداری و یا این که مثل باقی اقشار، کینه ای دیرینه داری.
آقایان اساتیدی که این توهین نامه را نوشتین، تنها مدرسه ای که من درس میدم حدود 8 نفر دکترا دارند و بیش از 10 نفر در دانشگاه ها تدریس می کنند.
ما مقصریم چون بد آموزشت دادیم.
اسفندیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
حرص و جوش نخورید بابا فقط خودتون استادند .......
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
سلام حالا چرا این اساتید معظم زورشون اومده فکر می می کنند خدا کلمه استادیار دانشیار را مخصوص اونها گذاشته است که بر می اشوبند وناراحت می شوند و این القاب را فقط شایشه خود می دونند وقتی اساتید دانشگاهی انهم صنفشون نه یک نفرشون اینکونه اظهاراتی دارندنسبت به مربیان خودشون که خود این اساتید اگر مدرسه نبود دانشگاه و استادی برایشان در کار نبوددیگه چه توقعی از سایر اقشار جامعه است تازه اعلام دلسوزی می کنند حالاکه حس می کنند انگار کلمه مختصه انها به تاراج رفته برای معلمان دلسوزی نشان می دهند همان اساتیدی که درسته میگند سه سال توقف لغو همکاری درپی داردولی چقدر برمی اشوبند اگر دانشجوبی خواسته عادلانه در فرم نظرسنجی نمره منفی به استادبدهدحتی نمره دانشجو را کم می کنند
اگر این اساتید با هوش صنف دقت کنند لقبشون انقدرها هم به تاراج نرفته چون پسوند همه اینها رتبه کلمه معلم امده که این البته باعث افتخار معلمین است که لقب اصلی شان در رتبه امده است
این صنف محترم چرا چند سال پیش که که سخصی که در شغلش تبحر داشت و معروفیت و اوستا نامیده می شد اظهار ناراحتی نمی کردند همین الان مکانیک و صافکار نزدیک خانه ما را اوستا خطاب می کنند و پنج کلاس هم بیشتر سواد ندارند .
خوب است بدانیم درست است که استاد شدن زحمت و تلاش می خواهد البته در هر شغلی نه فقط در دانشگاه اما خوب هم می دانیم چگونه افرادی در همین دانشگاه چگونه لقب استادی را دریافت کرده اند و چه استاد تمامهایی هستند که اندازه یک معلمی که با سیکل معلم شده معلومات ندارد و یا اندازه او کار نمی کند
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
سلام حالا چرا این اساتید معظم زورشون اومده فکر می می کنند خدا کلمه استادیار دانشیار را مخصوص اونها گذاشته است که بر می اشوبند وناراحت می شوند و این القاب را فقط شایشه خود می دونند وقتی اساتید دانشگاهی انهم صنفشون نه یک نفرشون اینکونه اظهاراتی دارندنسبت به مربیان خودشون که خود این اساتید اگر مدرسه نبود دانشگاه و استادی برایشان در کار نبوددیگه چه توقعی از سایر اقشار جامعه است تازه اعلام دلسوزی می کنند حالاکه حس می کنند انگار کلمه مختصه انها به تاراج رفته برای معلمان دلسوزی نشان می دهند همان اساتیدی که درسته میگند سه سال توقف لغو همکاری درپی داردولی چقدر برمی اشوبند اگر دانشجوبی خواسته عادلانه در فرم نظرسنجی نمره منفی به استادبدهدحتی نمره دانشجو را کم می کنند
اگر این اساتید با هوش صنف دقت کنند لقبشون انقدرها هم به تاراج نرفته چون پسوند همه اینها رتبه کلمه معلم امده که این البته باعث افتخار معلمین است که لقب اصلی شان در رتبه امده است
این صنف محترم چرا چند سال پیش که که سخصی که در شغلش تبحر داشت و معروفیت و اوستا نامیده می شد اظهار ناراحتی نمی کردند همین الان مکانیک و صافکار نزدیک خانه ما را اوستا خطاب می کنند و پنج کلاس هم بیشتر سواد ندارند .
خوب است بدانیم درست است که استاد شدن زحمت و تلاش می خواهد البته در هر شغلی نه فقط در دانشگاه اما خوب هم می دانیم چگونه افرادی در همین دانشگاه چگونه لقب استادی را دریافت کرده اند و چه استاد تمامهایی هستند که اندازه یک معلمی که با سیکل معلم شده معلومات ندارد و یا اندازه او کار نمی کند
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
سلام حالا چرا این اساتید معظم زورشون اومده فکر می می کنند خدا کلمه استادیار دانشیار را مخصوص اونها گذاشته است که بر می اشوبند وناراحت می شوند و این القاب را فقط شایشه خود می دونند وقتی اساتید دانشگاهی انهم صنفشون نه یک نفرشون اینکونه اظهاراتی دارندنسبت به مربیان خودشون که خود این اساتید اگر مدرسه نبود دانشگاه و استادی برایشان در کار نبوددیگه چه توقعی از سایر اقشار جامعه است تازه اعلام دلسوزی می کنند حالاکه حس می کنند انگار کلمه مختصه انها به تاراج رفته برای معلمان دلسوزی نشان می دهند همان اساتیدی که درسته میگند سه سال توقف لغو همکاری درپی داردولی چقدر برمی اشوبند اگر دانشجوبی خواسته عادلانه در فرم نظرسنجی نمره منفی به استادبدهدحتی نمره دانشجو را کم می کنند
اگر این اساتید با هوش صنف دقت کنند لقبشون انقدرها هم به تاراج نرفته چون پسوند همه اینها رتبه کلمه معلم امده که این البته باعث افتخار معلمین است که لقب اصلی شان در رتبه امده است
این صنف محترم چرا چند سال پیش که که سخصی که در شغلش تبحر داشت و معروفیت و اوستا نامیده می شد اظهار ناراحتی نمی کردند همین الان مکانیک و صافکار نزدیک خانه ما را اوستا خطاب می کنند و پنج کلاس هم بیشتر سواد ندارند .
خوب است بدانیم درست است که استاد شدن زحمت و تلاش می خواهد البته در هر شغلی نه فقط در دانشگاه اما خوب هم می دانیم چگونه افرادی در همین دانشگاه چگونه لقب استادی را دریافت کرده اند و چه استاد تمامهایی هستند که اندازه یک معلمی که با سیکل معلم شده معلومات ندارد و یا اندازه او کار نمی کند
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
سلام حالا چرا این اساتید معظم زورشون اومده فکر می می کنند خدا کلمه استادیار دانشیار را مخصوص اونها گذاشته است که بر می اشوبند وناراحت می شوند و این القاب را فقط شایشه خود می دونند وقتی اساتید دانشگاهی انهم صنفشون نه یک نفرشون اینکونه اظهاراتی دارندنسبت به مربیان خودشون که خود این اساتید اگر مدرسه نبود دانشگاه و استادی برایشان در کار نبوددیگه چه توقعی از سایر اقشار جامعه است تازه اعلام دلسوزی می کنند حالاکه حس می کنند انگار کلمه مختصه انها به تاراج رفته برای معلمان دلسوزی نشان می دهند همان اساتیدی که درسته میگند سه سال توقف لغو همکاری درپی داردولی چقدر برمی اشوبند اگر دانشجوبی خواسته عادلانه در فرم نظرسنجی نمره منفی به استادبدهدحتی نمره دانشجو را کم می کنند
اگر این اساتید با هوش صنف دقت کنند لقبشون انقدرها هم به تاراج نرفته چون پسوند همه اینها رتبه کلمه معلم امده که این البته باعث افتخار معلمین است که لقب اصلی شان در رتبه امده است
این صنف محترم چرا چند سال پیش که که سخصی که در شغلش تبحر داشت و معروفیت و اوستا نامیده می شد اظهار ناراحتی نمی کردند همین الان مکانیک و صافکار نزدیک خانه ما را اوستا خطاب می کنند و پنج کلاس هم بیشتر سواد ندارند .
خوب است بدانیم درست است که استاد شدن زحمت و تلاش می خواهد البته در هر شغلی نه فقط در دانشگاه اما خوب هم می دانیم چگونه افرادی در همین دانشگاه چگونه لقب استادی را دریافت کرده اند و چه استاد تمامهایی هستند که اندازه یک معلمی که با سیکل معلم شده معلومات ندارد و یا اندازه او کار نمی کند
یعقوبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
آیا ایراد شما به کلمه استاد است و یا معلم . اگر کلمه معلم حذف میشد غ ایراد شما مورد داشت . با این عناوین نه تنها جایگاه معلم تنزل نمیکند بلکه مستحکمتر نیز میشود . بدین صورت با گفتن اینکه من معلم هستم غ درجه معلمی به ذهن همه خطور میکند .
ناشناس
Netherlands
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
0
0
اساتید محترم دانشگاه چرا حدود ده روز پیش این اعتراض رو انجام ندادند. همون موقع که احکام مابه تفاوت حقوق هیات علمی دانشگاه با علوم پزشکی زده شد و هر کدام مبلغی که از 50 میلیون تومان شروع میشد را به عنوان مابه تفاوت احکام از فروردین تا مهر دریافت کردند. ناراحتی اصلی اساتید این هست که به عناوین مختلف مبالغی در احکامشان هر سال اضافه میشه و اگر معلمان بخوان حدود 80 درصد مبالغ دریافتی اونها رو بگیرن دولت دیگه براحتی زیر بار این افزایشها نمیره.
معلم روستا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
0
سلام اساتید محترم دانشگاه ها به نظر بنده تمام معلمان کشور لیاقت گرفتن درجه ی است اد معلمی را دارند و این حق ان ها می باشد ان ها در این دوره ی کرونایی خیلی ایثار وفداکاری کردندو مدافعان اموزش بودند اما شما در این 2سال کرونایی بصورت غیر حضوری چه گلی به صورت دانشجویان فرهنگی وغیر فره نگی در دانشگاه ها زدید 2 سال راحت بودید حا لا طلبکار معلمان دلسوز و فداکار شده ا ید فکر میکنید با اینگونه درس دادن اساتید دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و غیر فرهنگی بار علمی خوبی دارند اساتید م حترم لطفا در کار معلمان دخالت نکنید و به تر است به کاردانشجویان خود رسیدگی کنید و بار علمی و اموزشی ان ها را به حد مطلوب برسانید البته بصورت حضوری کار اموزش بهتر انجام می شود با تشکر
تحلیل های برگزیده