ماجرای حضور زن نیمه برهنه در بانک اصفهان چه بود؟ رئیس قوه قضاییه: ان‌شاءالله خواب‌هایی که برای ایران دیده‌اند تعبیر نخواهد شد اعلام جرم علیه مدیر اسبق مرکز بررسی‌های استراتژیک امروز و فردا این استان‌ها بارانی می‌شوند معاون سازمان محیط زیست: هیچ پروژه قانونی به نام پتروشیمی میانکاله وجود ندارد کلاهبرداری با دلار‌های تقلبی در ری؛ متهم دستگیر شد افزایش آمار بارداری اول در ایران بعد از ۴۰ سالگی توضیح شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جزییات تاثیر مثبت معدل دوره یازدهم کنکور مرگ سالانه ۵۰۰۰۰ ایرانی بر اثر آلودگی هوا تکلیف تاثیر معدل دوره یازدهم در کنکور مشخص شد/ موافقت شورا با اعمال تاثیر مثبت معدل مهلت ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ تمدید شد خروج صندوق بازنشستگی کشوری از بنگاه‌داری دانشمندان «گرگ‌های وحشت» را از انقراض برگرداندند ماجرای حفاری در بهشت زهرا چه بود؟ / توضیحات میراث فرهنگی تهران ضارب اصلی دانشجوی دانشگاه گرگان بازداشت شد

حذف آموزشیار معلم بودن و اصلاح ماده ۵ رتبه بندی معلمان+ جزئیات

ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 01
کد خبر: ۱۰۷۷۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، رضا حاجی پور در تشریح نشست روز گذشته (یکشنبه ۹ آبان ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در نشست امروز براساس ضرب الاجلی که رئیس مجلس برای بازنگری در لایحه رتبه بندی تعیین کرد، کمیسیون بلافاصله وارد اصلاح مواد ۴ به بعد این لایحه شد و ۳ ماده از این لایحه را مورد بررسی کارشناسی قرار داد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: ماده ۵ این لایحه نیز با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. در این ماده فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان در استخدام آموزش و پرورش تعیین می‌شود و براساس آن دولت مکلف است آیین نامه اجرایی این قانون را تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین کند.

حاجی پور اضافه کرد: همچنین پیشنهاداتی درخصوص ماده ۶ لایحه رتبه بندی وجود داشت که در این خصوص مباحث کارشناسی در کمیسیون مطرح و ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد./خانه ملت

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار