جزئیات تغییر دوباره ساعت طرح ترافیک تهران+ جزئیات-راهبرد معاصر

جزئیات تغییر دوباره ساعت طرح ترافیک تهران+ جزئیات

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 05
کد خبر: ۱۰۸۳۱۲

به گزارش راهبرد معاصر،ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران از ابتدای ماه سوم پاییز 1400 یعنی از اول آذر دوباره تغییر می کند. و  تغییر زمان طرح ترافیک پایتخت با توجه به شرایط جدید ترافیکی که با بازگشایی مدارس و همچنین وضعیت کرونا به وجود خواهد می آورد در کشور اجرا خواهد شد.

 

جزئیات  تغییر دوباره ساعت طرح ترافیک تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت اجرای محدودیت‌های ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه داد.

 

 تغییر ساعت طرح ترافیک تهران+

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت اجرای محدودیت ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) همزمان با بازگشایی بخشی از مدارس در پایتخت گفت: هنوز تصمیمی برای تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با بازگشایی بخشی از مدارس گرفته نشده است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) همزمان با بازگشایی کامل مدارس در پایتخت اعمال می شود.

 

شفیعی تاکید کرد: تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت از ابتدای آذر ماه خواهد بود.

 

از فردا پانزدهم ابان ماه مدارس در برخی از مقاطع تحصیلی باز می شوند و بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران قرار بود با بازگشایی مدارس ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت در شش ماهه نخست سال از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۹:۰۰ و در شش ماهه دوم سال از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده