دیدار مورا و نمایندگان سه کشور اروپایی با باقری-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
روز چهارم مذاکرات

دیدار مورا و نمایندگان سه کشور اروپایی با باقری

نمایندگان سه کشور اروپایی عضو برجام و انریکه مورا در جریان ادامه مذاکرات وین با یکدیگر دیدار کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 02
کد خبر: ۱۱۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر نمایندگان سه کشور اروپایی عضو برجام و انریکه مورا معاون. دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا امروز (پنجشنبه) در ادامه رایزنی‌های دیپلمات فشرده در وین با علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

 این دیدار ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که جمهوری اسلامی ایران متن پیشنهادی خود را در قالب دو موضوع لغو تحریم‌های ظالمانه و مسائل هسته‌ای برای دست یابی به توافق درباره ازسرگیری اجرای برجام به طرف مقابل ارائه داده است.

پیشتر باقری به خبرنگاران ایرانی در وین گفت: طرف مقابل باید این اسناد را بررسی و آمادگی لازم را برای گفت‌وگوها و مذاکرات جدی با جمهوری اسلامی ایران در مورد متن های ارائه شده کسب کند. اما نکته مهم این است که این گفت‌وگوها دارای آثار متنوع و متعدد بین المللی است

وی افزود: ما امیدواریم که بعد از ارائه پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران به طرف مقابل آنها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به یک جمع‌بندی برای ورود به گفت‌وگوهای جدی با جمهوری اسلامی ایران در مورد دو سندی که ارائه شده برسند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه بیان داشت: ما به طرف مقابل اعلام کردیم که برای ادامه گفت‌وگوها آمادگی داریم. در وین هستیم که گفت‌وگوها را ادامه دهیم. قاعدتا آن‌ها نیاز دارند که اسنادی را که ما در اختیار آن‌ها قرار دادیم بررسی کنند. اگر آن‌ها برای استمرار گفت‌وگوها آماده باشند ما هیچ مانعی در این زمینه نخواهیم داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده، باقری عصر امروز با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار خواهد کرد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلمان مفلوک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
همین که اسم افزایش حقوق معلم آمد یادی کردید از کسری بودجه .چطور برای افزایش حقوق سایر ارگانها کسری بودجه نبود
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار