لباس جدید پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال+ عکس-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

لباس جدید پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال+ عکس

باشگاه پرسپولیس از پیراهن‌های جدیدش برای دربی ۹۷ و بازی برابر استقلال رونمایی کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 04
کد خبر: ۱۱۲۱۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز شنبه برگزار می‌شود که در مهمترین بازی، استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی قرار است برگزار شود که پرسپولیسی‌ها عنوان کرده اند قرار است با پیراهنی جدید به میدان بروند.

 

لباس جدید پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال+ عکس

 

 لباس‌های این فصل باشگاه پرسپولیس چندان رضایت هواداران و البته کادرفنی باشگاه پرسپولیس را فراهم نکرده است. نه طرح و نه البته رنگ آن. این موضوعی است که یحیی گل محمدی در یکی از کنفرانس‌های خبری هم به آن اشاره کرده بود. حالا، اما حداقل برای دربی، پرسپولیس قرار است با پیراهن‌هایی به میدان برود که رنگ و طرح آن، شباهت بیشتری با باشگاه فوتبال پرسپولیس دارد.

بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه برگزار می‌شود./ فرارو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار