بازدید رئیس بانک مرکزی از صرافی‌ها/ قیمت ارز در کف خیابان ساختگی است+ فیلم-راهبرد معاصر

بازدید رئیس بانک مرکزی از صرافی‌ها/ قیمت ارز در کف خیابان ساختگی است+ فیلم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: واقعیت بازار ارز در بازار متشکل ارزی مشاهده می‌شود و آنچه که از قیمت ارز در کف خیابان وجود دارد ساختگی است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 07
کد خبر: ۱۱۲۶۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی با حضور در میدان فردوسی تهران از چند صرافی عضو بازار متشکل ارزی بازدید کرد و در این بازدید ربه ب چگونگی توزیع ارز در بازار متشکل ارزی به متقاضیان و همچنین میزان ارزی را که هر صرافی در این باره توزیع می‌کند، جویا شد.

 

وی در حاشیه بازدید در جمع خبرنگاران گفت: درباره میزان عرضه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی محدودیت نداریم و عرضه ارز در سامانه

نیما بیشتر از میزان تقاضای آن است.

 

صالح آبادی افزود: سامانه‌ای را طراحی کردیم که متقاضیان ارز با درج مشخصات و میزان ارز مورد نیاز، برای دریافت ارز نیاز به مراجعه حضوری ندارند و به این ترتیب صفی که این روز‌ها برای دریافت ارز بازار متشکل ارزی تشکیل می‌شود از بین خواهد رفت.

 

وی ادامه داد: امیدواریم این سامانه تا دو ماه آینده عملیاتی شود، زیرا بنا داریم دسترسی مردم به بازار متشکل ارزی را تسهیل کنیم.

 

رئیس کل بانک مرکزی گفت: واقعیت بازار ارز در بازار متشکل ارزی مشاهده می‌شود و آنچه که از قیمت ارز در کف خیابان وجود دارد ساختگی است.

 
 
 
 
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار