تركيب احتمالى استقلال مقابل سپاهان/دو غايب قطعى آبى ها-راهبرد معاصر

تركيب احتمالى استقلال مقابل سپاهان/دو غايب قطعى آبى ها

سه‌شنبه‌ای که از راه خواهد رسید استقلال و سپاهان اولین بازی هفته دهم را مقابل هم برگزار خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این روز فقط استقلال و سپاهان رخ در رخ هم قرار می‌گیرند و باقی تیم‌ها یک روز بعد به مصاف هم خواهند رفت. پیروزی استقلال در این بازی منجر به صعودش به صدر جدول خواهد شد و آنگاه باید منتظر لغزش دیگر رقبا باشد تا در همان جایگاه باقی بماند. سپاهان اما با تساوی مقابل استقلال هم می‌تواند لااقل یک روز صدرنشینی را تجربه کند، هر چند که یک امتیاز نیز برای زردپوشان اصفهانی حاشیه امنیت مطلوبی ایجاد نخواهد کرد.

 

بی‌تعارف دو تیم باید به هدف کسب 3 امتیاز وارد این میدان شوند. استقلال اما در شرایطی مقابل حریف اصفهانی خود قرار می‌گیرد که وریا غفوری و آرش رضاوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. وریا احتمالاً در بازی با نود ارومیه آماده حضور در ترکیب تیمش خواهد شد و رضاوند نیز ممکن است به بازی هفته بعد تیمش مقابل پدیده برسد. غیبت این دو بازیکن اما در بازی با پیکان هرگز اثری در نتیجه دلخواه آبی‌ها نگذاشت و استقلال موفق شد با 3 گل پیکان را شکست دهد. در آن بازی مجیدی از روش 3 دفاع بازی گرفت و در خط میانی نیز تغییراتی اعمال شد تا جای خالی رضاوند احساس نشود. تصمیم مجیدی کارگر هم افتاد و هم نیک‌نفس و هم مهدی‌پور توانستند عملکرد قابل قبولی را از خود به جا بگذارند.

 

به جای وریا نیز دانشگر تلاش کرد وظایف یک مدافع راست رونده را به نمایش بگذارد. هر چند که ترکیب استقلال به گونه‌ای بود که نیازی به نفوذهای دانشگر احساس نمی‌شد و عموماً هافبک‌ها این وظیفه را به دوش می‌کشیدند اما به هر حال گلزنی دانشگر باعث شد تا این مدافع نیز دستاورد مطلوبی را در این بازی از خود به جا بگذارد. با توجه به اینکه مجیدی در غیاب وریا و رضاوند به پیروزی دست یافته پیش‌بینی می‌شود که تیم او با همان ترکیب بازی با پیکان مقابل سپاهان قرار بگیرد. حتی ممکن است ژستد نیز که انتقادهای زیادی از سبک بازی‌اش می‌شود همچنان در ترکیب استقلال حضور داشته باشد و آبی‌ها دقیقاً با همان ترکیب بازی قبل رخ‌ در‌ رخ نماینده اصفهان قرار بگیرند./ ایران ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار