ماجرای تجمع مقابل دانشگاه بوعلی سینا چه بود؟ + توضیحات استانداری همدان جزئیات استخدام ۶۰۰۰ نفر در قوه قضاییه تهران در روز‌های آینده گرم است؛ خنک شدن هوا از شنبه شرایط تغییر رشته در دانشگاه فرهنگیان نحوه بارگذاری مستندات رتبه بندی معلمان / مراحل استخدام دانشجو معلمان ورودی ١۴٠۴ شرایط استفاده مادران شاغل از کاهش سن بازنشستگی ادارات این استان پنجشنبه‌ها تعطیل شد اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت برای نوجوانان با رعایت ایمنی کامل هواشناسی: افزایش دما در نوار شمالی و بارش‌های پراکنده در برخی مناطق ایران نجات جان یک زن از خودکشی توسط پلیس یاسوج افت عجیب نمرات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها تعیین نرخ بیمه تکمیلی معلمان + جزئیات جزئیات ثبت‌نام وام‌های جدید فرهنگیان معرفی سایت‌های کاربردی برای معلمان خبر خوش برای فرهنگیان/ این افراد زودتر بازنشسته می‌شوند + جزئیات  آیین نامه تعیین تعرفه دلالان معاملات املاک قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول

پیشنهادات ناعادلانه در مجلس درباره رتبه بندی معلمان

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پژوهش محور بوده و شاخص‌های پژوهشی را مد نظر قرار دهیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 15
کد خبر: ۱۱۳۷۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در اخطاری با استناد به اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی بیان کرد: ما نمی‌توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل کنیم، متأسفانه همکاران در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را ارائه می‌کنند که ناعادلانه است.

وی در ادامه اظهار کرد: اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می‌دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیرو‌های اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و براساس شاخص‌های آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از مسیر اصلی انحراف پیدا کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار