مراکز آموزشی مازندران شنبه غیر حضوری است تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی خبر خوش برای بازنشستگان و کارکنان نظام سلامت وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه ۴ اسفند مدیر عامل خبرگزاری قوه قضائیه: هر دو سارق دانشجوی دانشگاه تهران ایرانی هستند انسداد محور عباس آباد-کلاردشت به علت ریزش کوه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور / بارش برف و باران در برخی محور‌ها افتتاح بازار بزرگ میوه و تره‌بار غرب استان تهران در شهریار بارش برف و باران شدید در مازندران / سفر به شمال ممنوع هواشناسی: یخبندان در راه تهران؛ هوا ۱۰ درجه سردتر می‌شود وزیر آموزش و پرورش: حل مسائل معیشتی معلمان از اولویت‌ها است پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک توضیحات وزیر آموزش و پرورش در خصوص رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل در کشور صحنه قتل دانشجوی دانشگاه تهران بازسازی شد هواشناسی ایران ۲ اسفند؛ هشدار بارش سنگین برف و یخبندان در ۱۵ استان

پیشنهادات ناعادلانه در مجلس درباره رتبه بندی معلمان

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پژوهش محور بوده و شاخص‌های پژوهشی را مد نظر قرار دهیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 15
کد خبر: ۱۱۳۷۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در اخطاری با استناد به اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی بیان کرد: ما نمی‌توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل کنیم، متأسفانه همکاران در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را ارائه می‌کنند که ناعادلانه است.

وی در ادامه اظهار کرد: اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می‌دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیرو‌های اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و براساس شاخص‌های آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از مسیر اصلی انحراف پیدا کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار