سامانه بارشی سه شنبه از کشور خارج می‌شود-راهبرد معاصر

سامانه بارشی سه شنبه از کشور خارج می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امشب تا سه شنبه بارش ها در مناطق مختلف ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 18
کد خبر: ۱۱۴۱۶۶

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب سامانه بارشی در نوار غربی ، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران و برخی نواحی در جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور فعالیت دارد گفت: در مناطق سردسیر و کوهستانی زاگرس و البرز بارش برف و در استان‌های جنوبی البرز، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: امشب در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان، بارش شدت خواهد داشت. یکشنبه موقتاً فعالیت سامانه در شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد.

ضیائیان بیان کرد: در استان‌های خوزستان ،جنوب لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، یزد، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: روز دوشنبه در کل نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب خراسان شمالی، بوشهر، برخی مناطق اصفهان، یزد و خراسان رضوی بارش رخ خواهد داد و در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب لرستان، جنوب ایلام، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت.

ضیائیان بیان کرد:روز سه‌شنبه علاوه بر مناطق اعلام شده در مناطق شمال شرق و مرکز کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد و به تدریج این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

اودرباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است و بیشترین دمای تهران ۱۱ درجه و کمترین آن ۳ درجه خواهد بود./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده