نامه سازمان لیگ در پاسخ به استقلال؛ زمان دربی تغییر نمی‌کند تصادفات، دخانیات و استرس؛ ۳ تهدید جدی برای سلامت مردان ترکیب سپاهان و ذوب‌آهن برای دربی نصف‌جهان عوامل تأثیرگذار بر اختلالات تیروئید: تغذیه، سبک زندگی و پیشگیری اینتر رقم فروش طارمی را مشخص کرد نوشیدن چای یا سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار چه مزایایی دارد؟ ماتزاری به استقلال نزدیک شد واکنش سازمان انرژی اتمی به اظهارات گروسی مرکز آمار نرخ تورم در بهمن ماه را ۳۲ درصد اعلام کرد سردار معروفی: رزمایش پیامبر اعظم در سراسر کشور اجرا می‌شود پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک پزشکیان: هوایی که تنفس می‌کنیم برازنده انسان‌ها نیست/ از اصلاح حمل‌ونقل عمومی در کشور حمایت می‌کنیم قالیباف با الهام علی‌اف دیدار و گفت‌و‌گو کرد توضیحات وزیر آموزش و پرورش در خصوص رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل در کشور صحنه قتل دانشجوی دانشگاه تهران بازسازی شد

چند ویژگی جدید کروم /کمک گوگل به سبد خرید کاربران

ویژگی جدید کروم این است که به کاربران برای پیدا‌ کردن اجناس دارای قیمت مناسب کمک می کند.
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 21
کد خبر: ۱۱۴۵۵۵

به گزارش راهبرد معاصر گوگل چند ویژگی جدید به کروم اضافه کرده است تا به کاربران برای پیدا‌کردن اجناس دارای قیمت مناسب کمک کند. اکنون در ایالات متحده‌ی آمریکا، نسخه‌ی اندرویدی این مرورگر به تب به‌روز‌شده‌ای مجهز است که دیدن قیمت کالاها را هنگام جابه‌جایی بین صفحات وب باز آسان‌تر می‌کند. این شرکت می‌گوید ویژگی مذکور به کاربران کمک می‌کند بدون به‌روزرسانی مداوم صفحه، از کاهش قیمت محصول مدنظر خود آگاه شوند. این قابلیت بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد.

به‌گزارش انگجت، دفعه‌ی بعد که از کروم در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، آیکون گوگل لنز را نیز در نوار جست‌وجو مشاهده خواهید کرد که از آن می‌توانید برای انجام جست‌وجوهای بصری استفاده کنید. روی آیکون ضربه بزنید و دوربین گوشی خود را به‌سمت چیزی بگیرید. این شرکت می‌گوید یکپارچه‌سازی گوگل لنز و کروم در گوشی‌های هوشمند می‌تواند زمانی که خارج از خانه هستید و قصد خرید دارید، کمک‌کننده باشد.

همان‌طورکه قبلا اعلام شده بود، لنز به نسخه‌های مک و ویندوز کروم نیز می‌آید. پس از دردسترس قرا‌رگرفتن‌ آن، می‌توانید روی تصویر کلیک‌راست کنید و سپس روی «Search images with Google Lens» ضربه بزنید. در این مرحله، باید دور سوژه‌‌ی مدنظر خود خط بکشید تا سیستم ببیند آیا می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن پیدا کند یا خیر.

درنهایت، اگر فردی هستید که خریدهایتان را ناتمام رها می‌کنید، گوگل به فکر شما نیز است. هنگامی که تبی را باز می‌کنید، کارت جدید «سبدهای شما» نمایش داده می‌شود. در این بخش، تمام وب‌سایت‌هایی جمع‌آوری شده است که در آن سبد خرید باز و ناتمام دارید.

گوگل این ویژگی را در I/O 2021 معرفی کرد و اکنون در ایالات متحده‌ی آمریکا دردسترس کاربران قرار گرفته است. گوگل می‌گوید بعضی از شرکای خرده‌فروشی آن حتی اگر متوجه شوند کاربری سبد خریدی را ناتمام رها کرده، ممکن است برای تکمیل آن به وی تخفیف نیز بدهند. شاید چنین مسئله‌ای باعث شود فکر کنید فروشندگان اصرار زیادی می‌کنند؛ اما مطمئنا بعضی کاربران از آن استقبال خواهند کرد./زومیت

ارسال نظر
آخرین اخبار