2 درصدی که مشمول رتبه‌ بندی معلمان نمی‌شوند، کیستند؟-راهبرد معاصر

2 درصدی که مشمول رتبه‌ بندی معلمان نمی‌شوند، کیستند؟

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رتبه بندی معلمان شامل حال آن دسته از فرهنگیانی که به عنوان کارمند اداری به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند، نمی‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۵ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 26
کد خبر: ۱۱۵۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دو درصد فرهنگیان مشمول طرح رتبه‌ بندی معلمان نمی‌شوند.مجید یزدان پناه با بیان اینکه رتبه بندی معلم ها تنها شامل فرهنگیان کارمند نمی‌شود، گفت: این طرح شامل حال آن دسته از فرهنگیانی که به عنوان کارمند اداری به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند، نمی‌شود.

 یزدان پناه با بیان اینکه فرهنگیانی که مشمول طرح رتبه بندی معلم ها نمی شوند تعدادشان اندک است، اضافه کرد: این افراد حدود دو درصد  فرهنگیان استان کرمانشاه را شامل شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه شاید حدود 50 یا 60 نفر از فرهنگیان استان به عنوان کارمند به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌ و مشمول رتبه بندی معلم‌ها نمی‌شوند.

 یزدان پناه در ادامه با اشاره به وعده های داده شده به فرهنگیان برای اجرای طرح رتبه بندی معلم‌ها، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد بهبود وضعیت معیشتی معلم‌ها باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به معلم ها، گفت: باید به حق و حقوق معلم ها رسیدگی شود تا آنها بتوانند فارغ از مشکلات معیشتی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان که آینده سازان فردای کشور هستند، بپردازند./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده