قیمت خودروهای سایپا امروز 16 دی 1400-راهبرد معاصر

قیمت خودروهای سایپا امروز 16 دی 1400

قیمت محصولات سایپا امروز 16 دی 1400 را در ادامه بخوانید. امروز قیمت اغلب محصولات تغییری نداشته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۱۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 06
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸

به گزارش راهبرد معاصر قیمت محصولات سایپا در روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ عمدتا ثابت مانده و به استثنای چند مورد، نوسانات چندانی در نمودار قیمت این خودروها شامل تیبا و همچنین قیمت ساینا یا کوییک دیده نمی‌شود. این ثبات نسبی قیمت‌ها را می‌توان ناشی از آرامش فعلی بازار ارز و برخی برنامه‌های وزارت صنعت در حوزه خودرو، دانست. در این مطلب قیمت روز محصولات سایپا شامل قیمت پراید، تیبا ، ساینا و کوییک در روز پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ را به آگاهی شما خواهیم رساند.

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ قیمت محصولات سایپا طی هفته اخیر روند صعودی یا نزولی قابل توجهی به خود نگرفته و تا حدی تثبیت شده است. با این وجود، در این بین مواردی مثل رشد نیم درصدی قیمت تیبا هاچبک ex طی روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به روز قبل از آن مشاهده می‌شود که ارزش مدل ۱۴۰۰ این خودرو را به ۱۸۷ میلیون تومان رسانده است.

ضمنا در حال حاضر قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در رقم ۱۸۸ میلیون تومان ثابت مانده و قیمت تیبا صندوقدار sx بنزینی مدل ۱۴۰۰ نیز برابر ۱۸۰ میلیون تومان است که نوسان خاصی را نسبت به روز گذشته نشان نمی‌دهد. قیمت ساینا EX ۱۴۰۰ برابر ۱۹۴ میلیون تومان گزارش شده و نسخه پلاس این خودرو هم قیمتی برابر ۲۱۶ میلیون تومان دارد. کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ هم به عنوان گرانترین محصول اقتصادی سایپا در مرز ۲۸۵ میلیون تومان متوقف شده و همچون سایر خودروها منتظر سیگنال‌های بازار ارز و سیاست‌های کلان اقتصادی دولت است تا روند نزولی یا صعودی آتی خود را کلید بزند.

در جدول زیر قیمت محصولات سایپا شامل قیمت پراید، قیمت ساینا ، قیمت تیبا و قیمت کوییک را در روز پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما رسانده‌ایم. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط بازار، احتمال بروز نوسان در ارقام مندرج در جدول زیر وجود خواهد داشت./اقتصادآنلاین

قیمت روز محصولات سایپا (۱۶ دی ۱۴۰۰)
نوع خودرو سال ساخت کارکرد قیمت (تومان)
پراید ۱۱۱ هاچبک SE ۱۳۹۹ صفر کیلومتر ۱۸۸ میلیون
پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر کیلومتر ۱۷۰ میلیون
تیبا هاچبک EX (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۱۸۷ میلیون
تیبا هاچبک پلاس ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۲۰۱ میلیون
تیبا صندوقدار SX بنزینی ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۱۸۰ میلیون
تیبا صندوقدار پلاس ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۱۸۷ میلیون
ساینا EX دنده ای ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۱۹۴ میلیون
ساینا پلاس دنده ای ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۲۱۶ میلیون
ساینا S دنده ای ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۲۱۰ میلیون
کوییک اتوماتیک پلاس ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۲۸۵ میلیون
کوییک دنده ای ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۱۹۷ میلیون
کوییک دنده ای R ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۲۰۴ میلیون
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده