تاکید پزشکیان بر ضرورت رفع اشکالات امنیتی آشکار شده در جنگ ۱۲ روزه اعلام آمار دقیق شهدا و مجروحان جنگ ۱۲ روزه از سوی سخنگوی دولت سرلشکر حاتمی، فرمانده کل ارتش: نقشه‌های شوم دشمن با خون پاک شهدا خنثی شد/ دشمنان شکست بزرگی خوردند رهبر انقلاب در دیدار مسئولان عالی قوه قضائیه: یقه جنایتکار نباید رها شود / مسئولان باید با قوت و روحیه کامل به کار خود ادامه دهند بیانیه مجلس: باید برای مذاکره پیش شرط گذاشت آخرین قیمت‌ها در بازار تجاری/ دلار توافقی کاهش یافت اعلام وصول طرح مقابله با نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی و نهاد‌های بیگانه دیدار وزیر دفاع با خانواده سپهبد شهید محمد باقری آخرین ساعات زندگی سردار حاجی زاده پیش از شهادت چگونه گذشت؟ ادارات این استان فردا چهارشنبه دورکار شدند جزئیات گزارش وزیر کشور درباره جنگ اخیر: ناامنی داخلی نداشتیم معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش: مساله دشمنان فقط ایران نیست مساله آنها سلطه بر جهان اسلام است سه تن از فقهای شورای نگهبان توسط رهبر انقلاب ابقا شدند سخنگوی دولت: دولت با آزادی اینترنت موافق است، اما اگر برای مثال خبرنگار نیاز به اینترنت آزادتری دارد باید به او داد پزشکیان: آنچه در جنگ ۱۲ روزه بدست آوریم ارزشمندتر از چیزی بود که از دست دادیم

واکنش مجلس به افزایش قیمت بلیت هواپیما

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بایستی نظارت سازمان هواپیمایی بر ایرلاین‌ها بیشتر شده و به سمت واردات هواپیما از سوی شرکت‌های بزرگ هواپیمایی باشیم نه اینکه شرکت‌های کوچک رأساً اقدام به واردات هواپیما کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 08
کد خبر: ۱۱۶۸۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره گرانی بلیت هواپیما و انتقادات مردم نسبت به این موضوع اظهار داشت: کمیسیون عمران مجلس هم نسبت به گرانی بلیت هواپیما منتقد است؛ البته بخشی از این گرانی به عدم نظارت دولت بازمی‌گردد.

 

وی افزود: کمیسیون عمران پیش از این با دولت توافق کرده بود برای هر یک ساعت پرواز 600 هزار تومان نرخ بلیت در نظر گرفته شود اما متأسفانه هیچ‌گونه نظارتی بر این قیمت‌ها وجود ندارد و امیدوارم وزیر جدید راه و شهرسازی نظارت‌های خود را در این موضوع بیشتر کند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره ورود هواپیماهای جدید به ناوگان جدید عنوان کرد: با توجه به روی کارآمدن دولت سیزدهم و رفع خیلی از مشکلات و همچنین تسهیل برخی روابط اقتصادی و تجاری با دیگر کشورها ورود هواپیمای جدید بسیار محتمل است.

 

رضایی کوچی گفت: بایستی نظارت سازمان هواپیمایی کشوری بر ایرلاین‌ها بیشتر شده و به سمت واردات هواپیما از سوی شرکت‌های بزرگ هواپیمایی باشیم نه اینکه شرکت‌های کوچک و خصوصی رأساً اقدام به واردات هواپیما کنند که در صورت هر مشکلی همان چند فروند هواپیمای این شرکت‌ها نیز زمین‌گیر شود.

 

وی تأکید کرد: بایستی 3 تا 4 ایرلاین بزرگ در کشور داشته باشیم تا بتوانیم آنها را تقویت کرده و حمایت و پشتیبانی‌های لازم را از آنها داشته و بر اقدام آنها نظارت کنیم ولی اگر تعداد ایرلاین‌ها بیشتر شود هم نظارت‌ها کمتر شده و هم خدمات‌دهی به مردم کاهش می‌یابد. همچنین احتمال افزایش تأخیر در پروازها هم بیشتر خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: نباید هر کسی از راه رسید بتواند مجوز تأسیس ایرلاین دریافت کند، همچنین بایستی بر اعطای مجوز ایرلاین‌ها کنترل، نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صورت گیرد./ فارس

ارسال نظر