آیت الله رئیسی: علامت استاندارد ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتماد آفرین باشد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

آیت الله رئیسی: علامت استاندارد ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتماد آفرین باشد

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان ملی استاندارد در زندگی مردم، گفت: نشان استاندارد ملی ایران باید برای همه مردم مایه اطمینان و در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 17
کد خبر: ۱۲۲۵۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در جلسه شورای عالی استاندارد با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) با قدردانی از آغاز اقدامات ضروری برای ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد، اظهارداشت: شاخص‌های استاندارد کالا و خدمات باید بطور دقیق تدوین و با نظارت کامل اعمال شود تا هم برای مردم کشور و هم در عرصه‎‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اطیمنان‌بخش باشد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران، نماینده مردم در حصول اطمینان از ایمنی، کیفیت و سلامت کالا و خدمات است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس سازمان استاندارد نقش بسیار مهمی در صیانت از حقوق مردم، جلب رضایت عمومی و حفاظت از محیط زیست دارد. حق مردم این است که زندگی توام با آرامش و باکیفیتی داشته باشند و سازمان ملی استاندارد در احقاق این حق بنیادین نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

رئیسی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد یک سازمان ملی و حاکمیتی است که وظیفه کنترل کالا و خدمات، صیانت از سطح کیفیت تولید داخل و جلب اعتماد مردم را بعهده دارد و بر همین اساس می‌توان گفت که این سازمان نقش مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی ایفا می‌کند.

رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: صادرات باید روز به روز رونق و توسعه یابد و اینکار بدون ایفای نقش فعالانه و حرفه‌ای سازمان ملی استاندارد امکانپذیر نیست. لذا لازم است شاخص‌های استاندارد بقدری دقیق باشد که وقتی کالا و خدمات نشان ملی استاندارد دریافت می‌کند، عملا هیچ شبهه‌ای در خصوص سطح کیفی کالا یا خدمت مورد نظر وجود نداشته باشد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده