گل‌محمدی: باشگاه پیش از پایان سال مشکلات را حل کند-راهبرد معاصر

گل‌محمدی: باشگاه پیش از پایان سال مشکلات را حل کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلی خوردیم که از نظر من خیلی گل بدی بود. دوست ندارم تیمم به این راحتی گل بخورد، اما این اتفاق رخ داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 28
کد خبر: ۱۲۴۳۲۶

به گزارش راهبرد معاصر یحیی گل‌محمدی پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما گلی خوردیم که از نظر من خیلی گل بدی بود. دوست ندارم تیمم به این راحتی گل بخورد، اما این اتفاق رخ داد.

وی افزود: در ادامه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و در نیمه دوم یکسری تغییرات سیستمی و نفراتی انجام دادیم. اولین بار بود این سیستم را به کار گرفتیم و بازیکنان خیلی خوب با این سیستم کنار آمدند، اختیار عمل را در دست گرفتند و گل قشنگی هم زدیم. در ادامه توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که با مشکلات زیادی مواجه هستند و از باشگاه می‌خواهم به آنها رسیدگی کند. اگر صحبتی نمی‌کنند و حرفی نمی‌زنیم، دلیل این نیست که مشکلی نداریم. از باشگاه می‌خواهیم پیش از پایان سال مشکلات را حل کند و انتظار دارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد، چون شرایط سختی است.

سرمربی پرسپولیس گفت: این برد را تبریک می‌گویم و آن را به همه هواداران، حامد پاکدل و تمام مصدومان‌مان تبریک می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند، اما مصدوم شدند و در جمع ما نیستند. امیدواریم که آنها زودتر برگردند و این مسئله شرایط ما را سخت می‌کند. در تعویض‌ها به خصوص در خط حمله، دست ما بسته است. مقابل تیم خوبی بازی داشتیم که این فصل پدیده لیگ است، نتایج خوبی گرفته و نتیجه گرفتن مقابل مس کار سختی محسوب می‌شود، چون خیلی تاکتیکی هستند. با این حال این برد خوب بود و در ادامه خیلی به ما کمک می‌کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده