حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکایی‌ها در دیرالزور-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکایی‌ها در دیرالزور

پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی میدان نفتی العمر واقع در شرق سوریه، هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 17
کد خبر: ۱۲۶۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از وقوع حملاتی علیه پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه خبر دادند.

خبرگزاری «یونیوز» در خبری فوری نوشت: «حمله موشکی، پایگاه آمریکایی واقع در نزدیکی میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور را هدف قرار داد».

برخی منابع عربی نیز گزارش دادند که در این حمله به پایگاه محل استقرار نظامیان اشغالگر آمریکا در شرق سوریه، از پهپاد هم استفاده شده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» هم نوشت: «در نتیجه یک حمله موشکی نامعلوم، پنج انفجار قوی پایگاه غیرقانونی مورد استفاده ارتش آمریکا در بزرگترین میدان نفتی سوریه را لرزاند».

منابع محلی در حومه دیرالزور به اسپوتنیک گفتند: «سلسله انفجار‌های قوی اطراف پایگاه میدان نفتی العمر، متعلق به اشغالگران آمریکایی، را لرزاند و صدای آن به گوش رسید و در سراسر منطقه نیز شنیده شد».

این منابع گفتند که بلافاصله پس از انفجارها، تعداد زیادی از پهپاد‌های آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

با این حال، خبرنگار شبکه «المیادین» در سوریه خبر داد که این صدای انفجار‌ها احتمالا به دلیل رزمایش نظامیان آمریکایی با استفاده از مهمات جنگی بوده است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده