تل آویو حصار ۴۰ کیلومتری در کرانه باختری می‌سازد-راهبرد معاصر

تل آویو حصار ۴۰ کیلومتری در کرانه باختری می‌سازد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به تشدید تنش‌ها با فلسطینی‌ها، با ساخت یک حصار ۴۰ کیلومتری در کرانه باختری موافقت کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 11
کد خبر: ۱۲۸۹۳۳

به گزارش راهبرد معاصر، کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی با پروژه احداث حصاری به طول ۴۰ کیلومتر در شمال کرانه باختری اشغالی موافق کرد.

به نوشته «فلسطین الیوم»، دفتر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه امنیتی این رژیم با پروژه ساخت چنین حصاری موافقن کرده است و این اقدام در پی تشدید تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و صهیونیستی طی هفته‌های اخیر و انجام چهار عملیات استشهادی موفق با سلاح سرد و گرم علیه اشغالگران، صورت می‌گیرد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی، شنبه پیش از استقرار سه گردان از نیرو‌های ذخیره در طول ایست‌های بازرسی موجود در طول خط سبز خبر داد و روزنامه تایمز اسرائیل نوشت که ارتش این رژیم طی هفته‌های اخیر، هزاران نظامی را در طول مرز‌ها با کرانه باختری به منظور جلوگیری از نفوذ فلسطینی‌ها به اراضی اشغالی از طریق شکاف‌های موجود در خط تماس مستقر کرده است.

همزمان به آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی فشار‌ها و جنایات خود را علیه فلسطینی‌ها تشدید کرده است که به افزایش مقاومت فلسطینی‌ها در برابر تجاوزات و موج تازه عمیات‌های استشهادی منجر شده است.

شامگاه پنج شنبه منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات ۹ صهیونیست زخمی شدند و سه نفر دیگر کشته شدند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده