آئین‌نامه اجرایی استخدام حق‌التدریسی‌ها به‌زودی تقدیم هیأت وزیران می‌شود-راهبرد معاصر

آئین‌نامه اجرایی استخدام حق‌التدریسی‌ها به‌زودی تقدیم هیأت وزیران می‌شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آئین‌نامه اجرایی استخدام نیروهای حق‌التدریس در آموزش و پرورش نهایی شده و امیدواریم به زودی به هیأت وزیران تقدیم شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
کد خبر: ۱۳۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت استخدام نیروهای حق التدریس از سوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بحث تعیین آئین‌نامه اجرایی استخدام نیروهای حق‌التدریس در کمیسیون آموزش و پرورش با حضور مسئولینی از وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه بحث و بررسی شده است.

 

وی افزود: آئین‌نامه اجرایی استخدام نیروهای حق‌التدریس در آموزش و پرورش نهایی شده است و امیدواریم به زودی از سوی این وزراتخانه به هیأت وزیران تقدیم شود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون آموزش مجلس با همکاری فعالانه بین اعضا و نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی تلاش زیادی برای تدوین آئین‌نامه اجرایی استخدام حق‌التدریسان انجام دادند و در حقیقت این کار مشترک مجلس و دولت بوده است.

 

به گزارش فارس؛ زاهدی در پایان اظهار امیدواری کرد که این آئین‌نامه اجرایی هر چه زودتر از سوی هیأت دولت تصویب شده و تقدیم مجلس شود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
سلام چرادراین دولت اینقدردررابطه بااستخدام حق التدریسی ها کوتاه می آیدبعدازانقلاب استخدام حق التدریسی ها به همین منوال بوده است نمی دانم چرااین دولت دراین خصوص کوتاه می آید
تحلیل های برگزیده