مورا چهارشنبه با علی باقری دیدار می‌کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مورا چهارشنبه با علی باقری دیدار می‌کند

 انریکه مورا معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت، سفری به تهران خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 07
کد خبر: ۱۳۲۴۸۱

به گزارش راهبرد معاصر معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌ کننده مذاکرات وین روز سه‌شنبه به منظور پیگیری مذاکرات وین وارد تهران می‌شود و روز چهارشنبه با علی باقری دیدار می‌کند.
مورا سه شنبه شب به منظور پیگیری مذاکرات وین وارد تهران می شود و روز چهارشنبه با علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو می کند.

پس از انجام مذاکرات فشرده میان ایران، اتحادیه اروپا و کشورها 1+4، نوبت به تصمیم‌گیری آمریکا رسید که بر همین اساس مذاکره‌کنندگان ارشد کشورها، وین را به مقصد پایتخت‌های خود ترک کردند و گفت‌وگوها را از طریق تبادل پیام از سوی هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها ادامه دادند.

بنابراین سفر معاون هماهنگ‌کننده مذاکرات به ایران در ادامه رایزنی‌ها و دیدارها درباره موضوعات اختلافی باقیمانده میان ایران و آمریکا برای بازگشت آمریکا میان کشورهای عضو برجام است.

مورا در سفر قبلی خود به تهران در 7 فروردین سال جاری با علی باقری مذاکره کننده ارشد و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد و پس از آن برای انتقال مطالب و نکات جمهوری اسلامی ایران و نهایی کردن تصمیم ها راهی واشنگتن شد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار