توضیحات قالیباف درباره علت عدم حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مجلس-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

توضیحات قالیباف درباره علت عدم حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مجلس

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده گفت: در جلسه امروز (یکشنبه) وزرای کشاورزی و اقتصاد به عنوان نماینده دولت حضور دارند و آقای مخبر به دلیل جلسه کاری که داشت، فرصت حضور در مجلس را پیدا نکرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 08
کد خبر: ۱۳۲۵۶۰

به گزارش راهبرد معاصر،  حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) در جریان بررسی گرانی‌های اخیر در بازار کالای اساسی در تذکری اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید استدلال‌های خود را بیان کرده و مباحث خارج از موضوع نداشته باشند، چون ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا اقدام دولت منطبق به قانون بوده یا نه و آیا مجلس شورای اسلامی چنین مصوبه‌ای داشته که دولت چنین اقدامی را انجام داده است؟

 

وی افزود: نمایندگان دولت هم در اظهارنظرهای خود به بیان راهکارهای دولت بپردازند نه این‌که هر کدام از مسئولان دولت یک موضوعی را بیان کند. یکی می‌گوید درباره میزان یارانه تصمیم‌گیری شده و آقای رضایی بیان می‌کند که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی برای اقشار ضعیف و ۳۰۰ هزار تومانی برای سایر اقشار در نظر گرفته شده و یا اظهارات متفاوتی درباره یارانه نان بیان می‌شود.

 

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: به صورت روشن باید موارد توضیح داده شود، دولت باید بیشتر با مردم صحبت کرده و مسائل را توضیح دهد لازم است تحرک بیشتری را در دولت شاهد باشیم.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر سلیمی گفت: در مورد میزان یارانه معیشت بعد از آن مصاحبه بلافاصله اصلاحیه‌ای اعلام شد و هر وقت میزان یارانه قطعی شد دولت اعلام خواهد کرد.

 

وی افزود: در این جلسه وزرای کشاورزی و اقتصاد به عنوان نماینده دولت حضور دارند و آقای مخبر به دلیل کاری که داشتند، فرصت حضور در مجلس شورای اسلامی را پیدا نکردند./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده