توضیحات وزیر کشور درباره عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها+ جزئیات-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

توضیحات وزیر کشور درباره عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها+ جزئیات

وزیر کشور درباره مردمی‌سازی و عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 09
کد خبر: ۱۳۲۷۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز دوشنبه (19 اردیبهشت) درباره نشست مدیران اقتصادی دولت با استانداران، اظهار داشت: یک اصلاحی در سیاست های یارانه ای در حال اتفاق افتادن است و این سیاست در راستای مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت یارانه ای است.

 

وی افزود: این سیاست بدین گونه است اگر در ابتدای زنجیره یارانه به وارد کننده و تولیدکننده پرداخت می‌شده است قرار است که در آخر زنجیره یعنی مصرف کننده یعنی به خود مردم پرداخت شود.

 

وزیر کشور گفت: این اتفاق یک سیاست بسیار مهم است که به زودی اتفاق خواهد افتاد، از این رو این سیاست در دستور کار دولت و هم مجلس شورای اسلامی است.

 

وحیدی با اشاره به نشست امروز مدیران اقتصادی دولت با استانداران بیان داشت: دستور کار این جلسه آن بود که استانداران نیز از این سیاست مطلع شوند و اگر ابهامی در اجرای آن وجود دارد این ابهام رفع شود.

 

وی ادامه داد: در این جلسه رئیس بانک مرکزی و وزیر صنعت معدن و تجارت حضور داشتند و توضیحاتی در این رابطه ارائه دادند. این جلسه ادامه دار خواهد بود تا با قوت وارد فاز اجرایی این سیاست شویم.

 

وزیر کشور تاکید کردتاکید کرد: البته همانطور که مطرح شده یارانه نان و دارو حذف نخواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار