تمدید ممنوعیت سفر اتباع عربستان به ایران-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تمدید ممنوعیت سفر اتباع عربستان به ایران

عربستان ممنوعیت سفر اتباع خود به ۱۶ کشور جهان ازجمله ایران را تمدید کرد.به گفته یک رسانه سعودی علت ممنوعیت سفر به این کشورها شیوع ویروس کرونا است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 21
کد خبر: ۱۳۴۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر روزنامه عکاظ در تارنمای خود اعلام کرد، عربستان سعودی سفر اتباع خود را به 16 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران ممنوع اعلام کرد.

براساس بیانیه مدیریت گذرنامه سعودی، اتباع این کشور اجازه سفر به کشورهای لبنان، سوریه، ترکیه، ایران، افغانستان، هند، یمن، سومالی، ایتیوپی، کونگوی دموکراتیک، لیبی، اندونزی، ویتنام، ارمنستان، روسیه سفید و ونزوئلا را ندارند.

به گفته این رسانه سعودی علت ممنوعیت سفر به این کشورها شیوع ویروس کرونا است!

گفتنی است سالهاست دولت ریاض به بهانه های مختلف اجازه سفر اتباع خود به ویژه شیعیان را به جمهوری اسلامی ایران نمی دهد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار