جلسه مشترک مجلس و مجمع تشخیص برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جلسه مشترک مجلس و مجمع تشخیص برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۶۹۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار کرد:جمعی از نمایندگان طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تهیه و تدوین و در دستورکار کمیسیون مربوطه و جلسه علنی قرار گرفت.که کار بررسی طزرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس به پایان رسیده و جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

 

وی افزود: پس از آن شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام چند ایراد نسبت به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گرفت و این طرح مجددا به مجلس بازگشت.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس بیان کرد: قرار است تا مجلس با اعضای مجمع جلسه‌ای داشته باشند تا درباره ایرادات و نکات مطرح شده بحث و تبادل نظر شود تا به یک توافق در این زمینه برسیم.

 

جوکار بیان کرد: مجلس طبق اسناد بالا دستی طرح‌هایی را برای اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی دارد که در همین راستا طرح اصلاح قوانین انتخابات مجلس و شوراها هم رد دستورکار مجلس است.

 

نماینده یزد در مجلس اضافه کرد: کار بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس و شوراها نیز به زودی در کمیسیون شوراها به اتمام می‌رسد و جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود./ تسنیم

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار