هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

افزایش مصدومان حادثه انفجار کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد+فیلم

افزایش مصدومان حادثه انفجار کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد+فیلم در پی نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، تیم واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این شهرستان اعزام شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 14
کد خبر: ۱۳۸۲۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارش نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، بلافاصله تیم واکنش سریع دانشگاه متشکل از دو متخصص طب اورژانس، متخصصان جراحی عمومی و بیهوشی با بالگرد اورژانس شیراز به شهرستان فیروزآباد اعزام شدند.

محمدجواد مرادیان افزود: پس از گزارش حادثه در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، ستاد مدیریت عملیات بحران دانشگاه فعال شد و تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های نمازی، شهید دکتر فقیهی، حضرت علی اصغر (ع)، حضرت امیرالمومنین (ع)، شهید رجایی شیراز، کوار، فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین به صورت آماد باش کامل درآمدند.

او ادامه داد: در همان دقایق نخست وقوع حادثه، ۱۲ دستگاه آمبولانس از شیراز و شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبندو کوار و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از آماده باش شبکه بهداشت و درمان فیروز آباد و تیم‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه خبر داد و افزود: برای بررسی ماده فعال حادثه برای پیشگیری و مراقبت‌ها نیز، اقداماتی صورت گرفت.

مرادیان اعلام کرد: تاکنون ۴۵ مصدوم از حادثه در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد به بیمارستان حضرت قائم (عج) این شهرستان اعزام و در حال مداوا هستند و هیچ مورد فوتی تاکنون گزارش نشده است.

در پی وقوع این حادثه همچنین ۳ تیم هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

تعداد مصدومان به ۱۱۲ نفر رسیده است و بر اساس اعلام اورژانس فارس، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

مدیرکل بحران استانداری فارس اعلام کرد: محور مواصلاتی فیروزآباد - جم که بر اثر حادثه نشت گاز مسدود شده بود، در ساعات اولیه پس از حادثه بازگشایی شد و هم اکنون تردد در آن در جریان است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار