موافقت نماینده ولی‌فقیه با مطالبات مولوی حسین‌زهی تست موفق آمیز جدیدترین تسلیحات و موشک‌ها در رزمایش ارتش رزمایش امنیتی تهاجمی و متحرک نزاجا پایان یافت دبیر ستاد امر به معروف: سند جامع «امر به معروف» در انتظار تصویب مجمع تشخیص مصلحت است سرلشکر باقری: ایران در رزمایش بین المللی دریایی پاکستان شرکت خواهد کرد پزشکیان: وزیر نیرو گفت اگر دو ساعت خاموشی بدهیم، مشکل حل می‌شود، اما محاسبه درست نبود انهدام شبکه تکفیری ـ سلفی در سرپل‌ذهاب سرلشکر باقری: ایران و‌ پاکستان برای تبدیل مرز‌ها به کانون دوستی تلاش می‌کنند سرپرست فرمانداری کرج منصوب شد رهبر انقلاب: شهیدان رازینی و مقیسه مستوجب پاداش الهی و شهادت در راه خدا شدند اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دو قاضی شهید سردار رادان: شناسایی و دستگیری عوامل ترور قضات در دستور کار است پزشکیان: به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم پزشکیان: برخی نهاد‌ها مثل نیرو‌های مسلح می‌توانند پادگان‌ها و نیرو‌های خود را به جنوب منتقل کنند سرلشکر باقری وارد پاکستان شد + جزییات سفر

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی در سیستم اداری را بالا می‌ّبرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: نظرخواهی از مردم و امتیازدهی آنها به خدمات‌رسانی در سیستم اداری، به افزایش کیفیت خدمات در این بخش کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 17
کد خبر: ۱۳۸۷۱۷

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نظرخواهی از مردم در باره خدمات رسانی در سیستم اداری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: هدف حاکمیت ایجاد رضایتمندی در میان مردم و خدمات رسانی به آنهاست و نظرخواهی از مردم در باره کیفیت این خدمات رسانی در سیستم اداری به افزایش و ارتقاء در این حوزه کیفیت در این حوزه کمک می‌کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر هوشمند کسی است که نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم را برای افزایش کیفیت خود مد نظر قرار دهد و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: نظرخواهی از مردم باعث می‌شود تا خدمات سازمان‌ها هم با کیفیت بیشتری همراه باشد.

وی در پایان گفت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خود را بی نیاز از نقد بدانیم و نقد و انتقاد همواره ما را در پیشرفت کار کمک می‌کند.

ارسال نظر