سردار قاآنی به زیارت امام زاده جعفر (ع) پیشوا رفت + عکس ابوترابی، امام جمعه تهران: کاهش اقتدار سیاسی هدف اصلی منازعات نرم است؛ راهی جز وحدت و انسجام نیست توضیحات خسروپناه درباره شایعه برکناری جمیله علم‌الهدی از شورای عالی انقلاب فرهنگی وزیر دفاع: ماهیت وجودی انقلاب ما با ماهیت وجودی آمریکا در پارادوکس است؛ نمی‌توانیم در کنار یکدیگر قرار بگیریم فاطمی، نماینده مجلس: رفع فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام ظرف ۶ ماه آینده انجام می‌شود دریادار سیاری: رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۳ ارتش از فردا آغاز می‌شود پیام تسلیت رهبری درپی درگذشت حاج سیدمرتضی مستجابی پزشکیان: قرار نیست زیر چتر نامرد‌ها برویم/ از عزت‌مان با تهدید دیگران کوتاه نمی‌آییم معاون اجرایی رئیس‌جمهور: افزایش قیمت‌ها به دلیل عدم ثبات روانی است عارف: توسعه روابط با آفریقا سیاست ماست استاندار تهران: حضور اتباع خارجی و مهاجرت معکوس از تهران، چالش‌هایی مانند آلودگی هوا و بحران آب را ایجاد کرده فرمانده کل سپاه: هرگز در مقابل دشمن نترسیده‌ایم و محکم در مقابل آنان ایستاده‌ایم پزشکیان: ترامپ نمی‌تواند کاری کند، ما هستیم که تصمیم می‌گیریم توئیت عبری جدید اکانت رهبر معظم انقلاب پزشکیان: نخبگان بمانند و ایران را بسازند/ مهاجرت را رها کنید

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی در سیستم اداری را بالا می‌ّبرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: نظرخواهی از مردم و امتیازدهی آنها به خدمات‌رسانی در سیستم اداری، به افزایش کیفیت خدمات در این بخش کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 17
کد خبر: ۱۳۸۷۱۷

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نظرخواهی از مردم در باره خدمات رسانی در سیستم اداری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: هدف حاکمیت ایجاد رضایتمندی در میان مردم و خدمات رسانی به آنهاست و نظرخواهی از مردم در باره کیفیت این خدمات رسانی در سیستم اداری به افزایش و ارتقاء در این حوزه کیفیت در این حوزه کمک می‌کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر هوشمند کسی است که نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم را برای افزایش کیفیت خود مد نظر قرار دهد و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: نظرخواهی از مردم باعث می‌شود تا خدمات سازمان‌ها هم با کیفیت بیشتری همراه باشد.

وی در پایان گفت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خود را بی نیاز از نقد بدانیم و نقد و انتقاد همواره ما را در پیشرفت کار کمک می‌کند.

ارسال نظر