لاریجانی: برخی فکر می‌کنند جنگ خاتمه یافته و اقداماتی برای به هم زدن یکدستگی میان مردم انجام می‌دهند/ مسئله هم‌بستگی ملی به هیچ عنوان حاشیه‌ای نیست برنامه ویژه فراجا برای مقابله با تروریست‌ها شهادت یک حافظ امنیت در عملیات مقابله با تروریست‌ها/ هشدار فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به تروریست‌ها وزیر دفاع: جنگ ۱۲ روزه شکست‌پذیری رژیم پلید اسرائیل را اثبات کرد پزشکیان: نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم که بعداً اگر مشکلی پیش آمد بگوییم چاره‌ای نداشتیم؛ باید به فکر عوارض هرتصمیمی باشیم دیدار لاریجانی با خانواده شهید سردار مهدی ربانی واکنش علی مطهری به انتشار مصاحبه اش درباره ساخت بمب اتم توسط ترامپ وزیر کشور: نزدیک به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز به کشور خود بازگشته‌اند/ برنامه‌ها برای بازگرداندن ۲ میلیون نفر باقی‌مانده هم ادامه خواهد یافت سرلشکر حاتمی: نیروهای مسلح با آمادگی کامل در برابر تهدیدات دشمن ایستاده‌اند پزشکیان: از پشتیبانی و حسن‌نظر مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های خارجی علم الهدی: می‌خواهند مشهد را مرکز تفریح کنند این خلاف شان امام رضاست رهبر معظم انقلاب: سپر پولادین اتحاد مردم و مسئولان و نیروهای مسلح نباید خدشه دار شود سخنگوی وزارت دفاع: رژیم صهیونیستی برای نجاتش به آمریکا پناه برد سپاه پاسداران: با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در کنار دولت و ملت ایستاده‌ایم

نظرخواهی از مردم کیفیت خدمات‌رسانی در سیستم اداری را بالا می‌ّبرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: نظرخواهی از مردم و امتیازدهی آنها به خدمات‌رسانی در سیستم اداری، به افزایش کیفیت خدمات در این بخش کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 17
کد خبر: ۱۳۸۷۱۷

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نظرخواهی از مردم در باره خدمات رسانی در سیستم اداری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: هدف حاکمیت ایجاد رضایتمندی در میان مردم و خدمات رسانی به آنهاست و نظرخواهی از مردم در باره کیفیت این خدمات رسانی در سیستم اداری به افزایش و ارتقاء در این حوزه کیفیت در این حوزه کمک می‌کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر هوشمند کسی است که نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم را برای افزایش کیفیت خود مد نظر قرار دهد و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: نظرخواهی از مردم باعث می‌شود تا خدمات سازمان‌ها هم با کیفیت بیشتری همراه باشد.

وی در پایان گفت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خود را بی نیاز از نقد بدانیم و نقد و انتقاد همواره ما را در پیشرفت کار کمک می‌کند.

ارسال نظر