سخنگوی وزارت امور خارجه: مذاکرات دوحه هنوز به پایان نرسیده است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

سخنگوی وزارت امور خارجه: مذاکرات دوحه هنوز به پایان نرسیده است

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه مذاکرات ۲ روزه هنوز به انتها نرسیده و عصر امروز نشست دیگری باقری و انریکه مورا برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 29
کد خبر: ۱۴۰۴۶۴

به گزارش راهبرد معاصر ناصر کنعانی سخنگوی ‌وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره گزارش منتشر شده در یکی از رسانه‌ها مبنی بر پایان مذاکرات اظهار دشت: مذاکرات دو روزه هنوز به انتها نرسیده و عصر امروز نشست دیگری میان علی باقری مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود:گفت‌وگوها در دوحه از ابتدا دو روزه برنامه‌ریزی شده بود و در طول رایزنی‌های دیروز و امروز طرف‌ها در مورد موضوعات باقی‌مانده به تبادل پیشنهادها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کنعانی تاکید کرد: مذاکرات دو روزه دوحه در فضایی حرفه‌ای و جدی در حال برگزاری است.مذاکرات رفع تحریم‌ها به منظور گفت‌وگو درباره موضوعات رفع تحریمی و اختلافی باقیمانده از دور آخر مذاکرات وین و به صورت غیرمستقیم بین ایران و آمریکا با تسهیل‌گری اتحادیه اروپا از دیروز در دوحه پایتخت قطر در حال برگزاری است‌. علی باقری بدین منظور در رأس هیأتی به دوحه سفر کرد و مذاکرات به صورت غیرمستقیم بین ایران و آمریکا به واسطه انریکه مورا در حال برگزاری است. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده