پشت پرده ناپدید شدن مهاجم مدنظر پرسپولیس-راهبرد معاصر

پشت پرده ناپدید شدن مهاجم مدنظر پرسپولیس

این احتمال وجود دارد که حضور کاسیانو مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 20
کد خبر: ۱۴۳۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ تقریبا هر روز یک خبر از کاسیانو دیاس مهاجم برزیلی تیم ویزلای پرتغال که گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس در خط حمله است، می شنویم. باشگاه پرسپولیس بیشتر از یکماه است که درگیر جذب کاسیانو دیاس مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال است ولی هنوز موفق به انجام این کار نشده است. درحالی که توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن انجام شده بود، کاسیانو به دلیل برخی ابهامات به ایران نیامد.

خواسته‌های زیاد کاسیانو و چند ایجنتی که با او همکاری می کنند و همچنین نداشتن نقدینگی از سوی باشگاه پرسپولیس و مشکلات انتقال پول به دلیل تحریم‌ها باعث شد تا این بازیکن به تهران نیاید. یحیی که حساب زیادی روی آمدن کاسیانو باز کرده بود، تازه چند روز پیش نام چند گزینه دیگر را هم به مدیران باشگاه داد تا در صورت عدم جذب کاسیانو، یکی از آن نفرات جذب شود. کاسیانو که با ویزلا قرارداد دارد، طی هفته‌های اخیر در تمرینات تیمش شرکت کرده بود ولی در چند روز اخیر خبری از او در تمرینات ویزلا نبود و باشگاه پرتغالی هیچ عکسی از کاسیانو منتشر نمی کرد.

پیگیری‌ها نشان می دهد که کاسیانو چند روز قبل و در تمرینات ویزلا از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده و احتمالا تا چند هفته آینده نمی تواند در تمرینات گروهی شرکت کند. اتفاق مهمی که قطعا حضور او را در پرسپولیس با تردیدهایی همراه خواهد کرد.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر جذب این بازیکن که به تازگی مصدوم شده خواهد بود یا اینکه کلا قید خرید کاسیانو را خواهد زد و به سراغ مهاجم دیگری می رود./ خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده