آتش‌ سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در شرق لندن-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آتش‌ سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در شرق لندن

یکی از پس‌لرزه‌های گرم‌ترین روز در تاریخ انگلیس این بود که یک برج مسکونی در شرق لندن آتش گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 20
کد خبر: ۱۴۳۳۲۵

به گزارش راهبرد معاصر منابع خبری در انگلیس روز چهارشنبه از آتش‌سوزی در یک برج مسکونی ۱۸ طبقه در منطقه وول‌ویچ واقع در شرق لندن خبر دادند.

 اداره آتش‌نشانی لندن اعلام کرد که ۱۲۵ آتش‌نشان و ۱۵ خودروی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و سرگرم عملیات اطفای حریق هستند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که دود غلیظی از پنجره یکی از واحدهای مسکونی طبقه هفدهم خارج می‌شود. این درحالیست که اداره آتش‌نشانی اعلام کرد که به طور هم‌زمان سرگرم مهار آتش‌سوزی دیگری در چمن‌زار مقابل این ساختمان است.

گفته می‌شود که نیروهای چندین مرکز آتش‌نشانی در این عملیات حضور دارند تا آتش‌سوزی را مهار کنند. سازمان اورژانس هم امدادگران خود را به محل حادثه اعزام کرده است. علت وقوع این حادثه و تعداد تلفات ناشی از آن هنوز اعلام نشده است.

این رویداد کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن رخ داد که در اثر گرمای بی‌سابقه روز گذشته در انگلیس، ده‌ها ساختمان و تاسیسات عمومی در پایتخت دچار آتش‌سوزی و نابود شده‌اند. شهردار لندن دیروز را شلوغ ترین روز برای آتش نشانی لندن (LFB) از زمان جنگ جهانی دوم توصیف کرد.

دمای هوا دیروز به ۴۰.۳ درجه سانتی گراد رسید که در تاریخ انگلیس سابقه نداشته است. صادق خان شهردار لندن گفت در جریان عملیات دیروز ۱۶ اتش‌نشان مجروح شدند.

کارشناسان این تحولات را به گرم شدن زمین و تبعات ناشی از تغییرات آب و هوایی نسبت می‌دهند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده