آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس+ خرید بعدی پرسپولیس را بشناسید+ لغو بازگشت ستاره نقل و انتقالات پرسپولیس-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس+ خرید بعدی پرسپولیس را بشناسید+ لغو بازگشت ستاره نقل و انتقالات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 24
کد خبر: ۱۴۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس نشان می دهد که  علی خدایی هافبک جوان پرسپولیس احتمالا به‌صورت قرضی جدا خواهد شد و در حالی که برخی اخبار و شایعات حکایت از سفر کاسیانو به تهران داشت اما این بازیکن قرار نبود به این زودی به تهران بیاید!حتی اگر پرسپولیس بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و یا سعید صادقی را به خدمت بگیرد، باز هم سرلک به عنوان یک بازیکن بدون جانشین در تیم یحیی گل‌محمدی خواهد بود.پرسپولیس احتمالا به زودی قرارداد یکی از مهاجمان خود را تمدید خواهد کرد. از طرفی با اینکه گفته می‌شود پرونده جذب بازیکن مهاجم با حضور کاسیانو برای پرسپولیس بسته می‌شود اما دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که مشغول مذاکره با دو مهاجم خارجی دیگر هستند. همچنین ابوالفضل سلیمانی قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضا می‌کند.

 

رقم قرارداد مهاجم برزیلی  پرسپولیس با آپشن مشخص شد


داستان خرید کاسیانو دیاز توسط پرسپولیس آنقدر طولانی شد و به نتیجه نرسید که تصور می‌شد با توجه به مصدومیت این بازیکن انتقال او به جمع قرمزها منتفی شود. با این حال یکی از نزدیکان این باشگاه مدعی شد رضا درویش و دوستانش در نهایت برای این بازیکن ۲۵۰ هزار دلار کمتر هزینه کرده اند.

اخیرا محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که این باشگاه با یک گزینه به توافق نهایی دست یافته که به نظر می‌رسد منظورش همین کاسیانو باشد چرا که شرایط دیگر گزینه‌ها اصلاً با شرایط این باشگاه همخوانی نداشت.

 

این مهاجم برزیلی پس از کش و قوس های فراوان بالاخره راضی شد ۳۰۰ هزار دلار با آپشن گلزنی و دقایق بازی در فصل آینده از پرسپولیس دریافت کند. پیش از این نیز باشگاه پرسپولیس با باشگاه ویزلا بر سر پرداخت ۲۵۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه کاسیانو به توافق رسیده بود.

 

این در حالی است که دلالان و ایجنت های ایرانی و خارجی طی تماس هایی با مهاجم برزیلی عقد قرارداد یا توافق باشگاه ایرانی را او را دچار چالش کرده بودند.

 

کاسیانو درخواست های غیرمعمولی از جمله؛ پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به ایجنت شخصی اش، اجازه منزل ویلایی در منطقه زعفرانیه، صدور ویزا برای نامزدش و ... داشت اما درنهایت از همه این مواضع خود کوتاه آمد.

 

قرار است او به زودی به ایران بیاید و زیر نظر پزشکان پرسپولیس تمرینات اختصاصی خودش را دنبال کند.

 

پزشک پرسپولیس تایید کرد؛ قرارداد بازیکن جدید امضا می شود

پزشک تیم پرسپولیس پس از مشاهده پرونده پزشکی کاسیانو گفت که باشگاه با این مهاجم برزیلی قرارداد امضا کند.

 

یکی از نگرانی های یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها مصدومیت جدید کاسیانو بود. در آخرین دور مذاکرات باشگاه پرسپولیس با کاسیانو، این بازیکن در تماس با مدیران پرسپولیس و کادرپزشکی درباره نحوه مصدومیت خود توضیحاتی ارائه داده و پس از ارسال مدارک پزشکی، دکتر حقیقت پزشک این تیم تأیید کرد مشکل مهاجم برزیلی جدی نیست.

 

با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از سوی کادر پزشکی قرمزها، به نظر می رسد مصدومیت کاسیانو چندان جدی نیست و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس قصد دارد پول رضایتنامه او را فراهم کنند تا این مهاجم برزیلی، هر چه سریع تر به ایران بیاید.

 

بد نیست اشاره کنیم کاسیانو حدود ۴ هفته ای نمی تواند پا به توپ شود اما باز هم یحیی گل محمدی خواهان عقد قرارداد با اوست.

 

شاید سرمربی پرسپولیس تصور می کند اگر کاسیانو را هم از دست بدهد آن گاه دیگر نمی تواند مهاجمی در حدو اندازه های همین برزیلی پیدا کند. بنابراین یحیی گل محمدی راضی شده است یکی دو هفته اول کاسیانو را نداشته باشد اما او را بخرد!

 

بازیکن بی‌جانشین پرسپولیس؛ نگرانی بزرگ یحیی برای فصل آینده


به گواه تیم‌هایی که پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل به مصاف آنها رفته است، میلاد سرلک بی‌جانشین‌ترین بازیکن تیم گل‌محمدی است.

 

در همین بازی دوستانه اخیر با نساجی مازندران نیز پرسپولیس زمانی ۳ گل خورد که میلاد سرلک را از زمین بیرون کشید! او بخشی جدایی ناپذیر از پرسپولیس یحیی گل‌محمدی است. هافبک دفاعی سرخ‌ها هم اکنون یکی از مهمترین اعضای تیم است.

 

حتی اگر پرسپولیس بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و یا سعید صادقی را به خدمت بگیرد، باز هم سرلک به عنوان یک بازیکن بدون جانشین در تیم یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

 

در لیست رسمی تیم پرسپولیس هافبک‌هایی نظیرکمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، سروش رفیعی و... حضور دارند اما میلاد سرلک رهبر ایستادگی و تداوم در میان بازیکنان خط میانی پرسپولیس است.

 

شاید یکی از دغدغه‌های بزرگ یحیی گل‌محمدی در فصل آینده محرومیت یا مصدومیت شماره ۱۰ باشد. اگر چنین شود پرسپولیس هیچ بازیکن جانشینی برای میلاد سرلک نخواهد داشت.

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس+ خرید بعدی پرسپولیس را بشناسید+ لغو بازگشت ستاره نقل و انتقالات پرسپولیس

 قرارداد جدید پرسپولیس با یک مهاجم/ خروج بازیکن خبرساز از لیست سرخ‌ها

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد به‌محض رفع کامل مصدومیت عیسی آل‌کثیر با این بازیکن خوزستانی تمدید قرارداد خواهد شد. این بازیکن فصل قبل دچار مصدومیت شد و اگر زودتر تن به جراحی می‌داد حالا بهبودی‌اش کامل شده بود و نامش در لیست نفرات تیم در فصل ۱۴۰۱ قرار می‌گرفت. حالا باشگاه منتظر است این بازیکن کاملا بهبود پیدا کند و قرار است بعد از بهبودی کامل قراردادش را تمدید کند.

 

ماندن تمیروف هنوز قطعی نست
با وجود اینکه گفته شد شیروزد تمیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس این فصل با باشگاه سرخ پایتخت ادامه همکاری می‌دهد اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که هنوز این موضوع قطعی نیست و همه‌چیز به جذب گزینه‌های موردنظر گل‌محمدی بستگی دارد. اگر کار انتقال کاسیانو و یک مهاجم مدنظر دیگر قطعی شود، تمیروف از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد.

 

یحیی زوج کاسیانو را هم انتخاب کرد/ خرید بعدی پرسپولیس مشخص شد

 

یحیی گل محمدی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم دیگر برای تیم است.


با اینکه گفته می‌شود پرونده جذب بازیکن مهاجم با حضور کاسیانو برای پرسپولیس بسته می‌شود اما دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که مشغول مذاکره با دو مهاجم خارجی دیگر هستند. باشگاه پرسپولیس از ذکر مشخصات این دو بازیکن خودداری می‌کند تا مشکلی در راه جذب یکی از این دو بازیکن به‌وجود نیاید.

 

پرسپولیسی‌ها پیش از این غیر از کاسیانو با ۷ مهاجم خارجی دیگر وارد مذاکره شدند که دو برزیلی رقم بالای ۳ و ۲ میلیون دلار را طلب کردند و ۵ نفر هم پاسخی به درخواست باشگاه پرسپولیس ندادند! حالا گفته می‌شود روند مذاکرات با این دو مهاجم خوب است و به توافقات اولیه هم دست یافته‌اند و باید دید در نهایت کدام یک پرسپولیسی می‌شود.

 

به نظر می‌رسد زوج خط حمله سرخ ها برای فصل آینده با حضور 2 بازیکن خارجی شکل بگیرد.

 

بازگشت این بازیکن به تیم پرسپولیس منتفی شد

خروج کریم انصاری فرد از لیست تیم آ.ا.ک آتن در حالی که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت این ذهنیت را پیش آورد که این مهاجم سرشناس به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت.

 

 پرسپولیس که در خط حمله با کمبود مهره تاثیر گذار مواجه است تلاش هایی را برای بازگشت این بازیکن به تهران آغاز کرد اما به نظر می رسد این ماموریت نیمه تمام می ماند. چرا که کریم انصاری فرد قصد دارد به حضورش در فوتبال یونان ادامه دهد و رسانه های یونانی گزارش داده اند او در حال توافق با باشگاه لامیا است. تیمی که در فصل گذشته لیگ برتر یونان در 26 بازی 18 امتیاز به دست آورد و به سبب حضور در رتبه 13 جدول در گروه سقوط به رقابت های خود ادامه داد.

 

ادامه حضور کریم انصاری فرد در فوتبال یونان اتفاق محتملی بود به این خاطر که کریم در سه تیم آ.ا.ک، المپیاکوس و پانینیوس بازی کرده و مهاجم شناخته شده ای در فوتبال یونان بشمار می رود و فصل گذشته هم عملکرد قابل دفاعی در تیم آ.ا.ک داشته اما به هر صورت ترجیح سرمربی این بود که کریم در لیست خروجی های تیم قرار بگیرد و به همین بهانه در اردوی آماده سازی تیمش در هلند حضور ندارد. در حالی که میلاد محمدی و احسان حاج صفی به همراه تیم به اردوی آماده سازی تیم به هلند رفته اند.

 

باشگاه لامیا 1964 دوباره در لیگ دو یونان قهرمان شده است و اکنون یکی از تیم های حاضر در سوپر لیگ این کشور بشمار می رود. بازی های این تیم در استادیوم شهرداری لامیا برگزار می شود که گنجایش 5500 تماشاگر را دارد و به نظر می رسد کریم انصاری فرد از انتخاب این تیم راضی به نظر می رسد چرا که با حضور درترکیب ثابت این تیم امید اول گلزنی بشمار می رود و بیشتر توپ ها در خط حمله به او ختم خواهد شد و می تواند در فصل منتهی به جام جهانی بار دیگر با گلزنی های خود به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شود. البته کریم همزمان با یکی دو تیم دیگر در سوپر لیگ یونان در حال صحبت است و ممکن است انتخاب او در روزهای اتی تیمی غیر از لامیا باشد. اما آنطور که رسانه های یونانی گزارش داده اند مذاکرات بین این باشگاه و مهاجم سرشناس فوتبال کشورمان خوب پیش می رود و احتمال توافق در روزهای آتی زیاد است.

 

قرارداد سه ساله هافبک دفاعی جوان با پرسپولیس

 

ابوالفضل سلیمانی هافبک دفاعی تیم امیدهای پرسپولیس که فصل گذشته نیز در چند جلسه تمرینی تیم بزرگسالان حضور داشت، در پیش فصل لیگ بیست و دوم به‌صورت کامل با پرسپولیس تمرین کرده است.

 

این بازیکن ۲۱ ساله که در تیم‌های پایه عملکرد خوبی داشت، حالا باتوجه به مصدومیت حنانوف، از سوی یحیی گل‌محمدی برای امضای قرارداد رسمی به باشگاه معرفی شده است.

 

به این‌ترتیب احتمالا او قراردادی سه‌ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد و تا پایان قرارداد در لیست بزرگسالان حضور ندارد.


باتوجه به اینکه کامیابی‌نیا و سرلک به‌همراه حنانوف تنها هافبک‌های تدافعی پرسپولیس هستند، شاید سلیمانی فرصت بازی را پیدا کند.

 

 

جدایی یک بازیکن جوان دیگر از پرسپولیس

علی خدایی هافبک جوان پرسپولیس احتمالا به‌صورت قرضی جدا خواهد شد.

 

 خدایی که فصل گذشته در ترکیب تیم سایپا حضور داشت و به‌صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم داشت، در تمرینات پیش فصل به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شد.

او به‌عنوان هافبک چپ در تمرینات پرسپولیس و همچنین بازی‌های دوستانه این تیم حضور یافت و چند باری برای سرخ‌پوشان به میدان رفت.

با این حال به نظر می‌رسد او بار دیگر به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا خواهد شد و احتمالا به تیم لیگ برتری ملحق می‌شود.


خدایی روز گذشته با اجازه یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حضور نیافت و باید دید که چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

باتوجه به ترافیک خط هافبک پرسپولیس حضور در تیم لیگ برتری شانس بازی بیشتری را به این بازیکن خوش تکنیک می‌دهد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین پورزاد پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
0
گل محمدی باید ابراهیمی رو نگه می داشت فرجی رو رد میکرد واسدی ورامین رضاییان رو تمدید چرا نکرد تمدید مشخص نیست چون هیچ بازیکنی تا تو تیم بازی نکن 3هفته مشخص نیست که تو تیم جا افتادن یا نه گل محمدی همیشه ستاره میخره مهتاب میفروش
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار