آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود

واکنش نماینده مجلس به رتبه‌بندی معلمان

واکنش نماینده مجلس به رتبه‌بندی معلمان فاطمه مقصودی، یکی از اعضای کمیسیون داخلی کشور، نسبت به آیین‌نامه رتبه بندی معلمان واکنش نشان داد. او از آموزش و پرورش خواستار پاسخی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 26
کد خبر: ۱۴۴۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

 به گزارش راهبرد معاصر، فاطمه مقصودی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: مسند مدیریت در دست مدیران امانت است و مدیر باید قبل از ریاست به فکر خدمت باشد. وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد که چرا مدیریت صحیحی در نوشتن آیین‌نامه رتبه بندی معلمان نداشته‌اند. معلمان اعتراض زیادی به این آیین‌نامه دارند. چقدر قرار است معلمان را تحقیر کنیم؟ معلمانی که هر چه داریم حاصل زحمت این قشر است.

وی در ادامه با ادعای این که «از سوی دیگر شاهد انتصاب افراد ناکارآمد و غیرمتخصص در نظام آموزشی کشور هستیم. بسیاری از انتصابات مبتنی بر توصیه، سفارش و رفاقت شخصی بوده است» گفت: مگر ما افراد دلسوز و باتجربه در بدنه آموزش و پرورش نداریم؟/ایسنا

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
معلم خسته و بی انگیزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
0
به استحضار نماینده گرامی خانم مقصودی و سایر نمایندگان گرامی پیگیر رتبه بندی معلمان می رسانم که ما فرهنگیان خیلی وقت است که از اجرای قانون رتبه بندی توسط آموزش و پرورش دلسرد و نا امید شده ایم
ما بارها شاهد بوده ایم که بسیاری از مسئولین این وزارتخانه حتی توانایی اجرای تصمیمات و وظایف تعریف شده خود را ندارد چه برسد به این که بخواهند اوامر سایر آگاهان و دلسوزانی چون شما را به انجام برسانند اینان حتی قادر نیستند به قولهای خود وفادار بمانند مثلا" ؛ اول هر سال تحصیلی برای جلب توجه همکاران ما برای پر کردن ساعات خالی مدارس قول پرداخت اضافه کاری ماهیانه را میدهند اما به محض اینکه به خواسته خود میرسند پرداخت ها را با تاخیر چند ماهه انجام میدهند
مسئولین عزیز ما در آموزش و پرورش حتی در اجرای قولهایی که آنچنان هم به بودجه مرتبط نیست نیز ناتوان هستند مثال آن هم تاخیر حدود سه هفته ای است که در اعلام نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان امسال رخ داده است
و...
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار