آئین نامه نهایی طرح رتبه بندی معلمان / مشمولان مشخص شدند-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

آئین نامه نهایی طرح رتبه بندی معلمان / مشمولان مشخص شدند

یوسف نوری ظهر جمعه در نشست شورای اداری فاریاب گفت: خدمت به مردم در این دولت در رأس همه امور قرار دارد و تمام هدف رئیس جمهور در راستای حل مشکلات مردم است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 12
کد خبر: ۱۴۶۵۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف نوری عنوان کرد: ظرفیت‌های بی نظیری برای کشاورزی در منطقه فاریاب قرار دارد که باید با استفاده از روش‌های علمی و ترویج کشاورزی مدرن به سمت تولید محصولات مطلوب و با صرفه اقتصادی و استراتژیک حرکت کنیم.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و مصوباتی نیز انجام می‌شود که امیدوارم موجب رونق کشاورزی و رفع مشکلات کشاورزان شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اجرای طرح قانون رتبه بندی معلمان نیز گفت: آئین نامه اجرای طرح تأیید شده است و در این اقدام انقلابی ۸۰۶ هزار معلم تحت پوشش قرار می‌گیرند./ ساناپرس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار