امیر دریادار سیاری: با آمادگی نیروهای مسلح، دشمن توان تعرض نخواهد داشت اسلامی: ایران در تراز بالایی از علم فناوری هسته‌ای قرار دارد عارف: آمریکا می‌گوید شروط ما را بپذیرید تا مذاکره کنیم ولی ما این رویکرد را نمی‌پذیریم پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت سردار افشار نیکزاد: اصلاح قانون نظام مهندسی پس از ۲۹ سال در دستور کار قرار گرفت تقدیم پیام رهبر انقلاب به پوتین در سفر لاریجانی به مسکو سرلشکر موسوی: یمن مقتدرانه در خط مقدم دفاع از ملت فلسطین قرار دارد پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حاج حسین مهدیان قائم‌پناه: برنامه دولت تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ است نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دعوای اصلی با آمریکا بر سر «حاکمیت الهی» است نه انرژی هسته‌ای بروجردی: نمی‌توان به آمریکا در مذاکرات اعتماد کرد سعیدی: حامیان برجام به جای فرار به جلو پاسخگوی گذشته خود باشند سردار فدوی: تمام توان نظامی دنیا را در جنگ ۱۲ روزه شکست دادیم پزشکیان: ما روی طلا خوابیده ایم و گرسنه ایم؛ مقصر خود ما هستیم نه آمریکا! درگذشت رئیس ستاد مرکزی سپاه در دفاع مقدس / سردار علیرضا افشار که بود؟

احمد وحیدی: تامین ۳۵۰ واگن مترو در دستور کار قرار دارد

احمد وحیدی گفت: توسعه مترو کاملا به نفع دولت است و تأمین ۳۵۰ واگن در دستور کار است و تلاش می‌شود با سرعت بیشتری کار انجام شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 20
کد خبر: ۱۴۷۷۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه افتتاح پایانه مترو اکباتان در جمع خبرنگاران افزود: مترو در کشور ما اهمیت خاصی دارد و ایجاد ۹۳۰ کیلومتر مصوب است که ۳۰۰ کیلومتر آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه سهم تهران حداکثری است، اظهار داشت: توسعه مترو کاملا به نفع دولت است و تأمین ۳۵۰ واگن در دستور کار است و تلاش می‌شود با سرعت بیشتری کار انجام شود.

وزیر کشور پایانه مترو اکباتان را یکی از بزرگترین پایانه ها عنوان کرد و گفت: کار ارزشمندی برای توسعه شهر صورت گرفته است و این پایانه یک دستاورد بزرگ است. 

وحیدی با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی ادامه‌داد: قراردادهایی با خودروسازان داخلی برای اتوبوس انجام شده و امیدواریم این کار منجر به توسعه اتوبوسرانی شود.

وی افزود: قراردادهایی بسته شده و منابعی تامین شده و امیدواریم چند صد تا اتوبوس به ما تحویل داده شود.

پایانه مترویی اکباتان در بخش غرب مترو تهران بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور است؛ این پایانه پس از گذشت ۱۴ سال از زمان شروع عملیات اجرایی آن، رسماً افتتاح شد؛ بهره برداری از این پایانه، در امر دپو، نگهداری و تعمیر واگن های فعال در خط ۴ و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطارهای این خط موثر واقع خواهد شد.

در دوره کنونی مدیریت شهری مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد تا کارهای باقی ‌مانده پایانه اکباتان به سرانجام برسد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار