محرومیت ۳ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ صعود ۱۵ پله‌ای بیرانوند در جدیدترین رنکینگ جهانی عربستان به دنبال شکار ستاره ایرانی / طارمی از اینتر جدا می‌شود؟ زمان واریز کامل کسورات اردیبهشت بازنشستگان کشوری اعلام شد آمریکا پایگاه‌های نظامی خود را در سوریه به یک پایگاه کاهش خواهد داد بازگشت دوومیدانی‌کاران به ایران در غیاب حاشیه‌سازان بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو در جاده قدیم کرج آینده مبهم گندوز در پرسپولیس/ احتمال جدایی بیشتر است اینفوگرافیک/ حداقل حقوق برای حذف یارانه چقدر است؟ طوفان سهمگین در سیستان و بلوچستان ۱۵۴۴ نفر را راهی بیمارستان کرد «سیدورف» با استقبال رسمی مدیران استقلال وارد تهران شد + عکس «جان‌پیرو گاسپرینی» سرمربی جدید رم شد گروگانگیری خونین در لنگرود / مردی که می‌خواست همسرش را در خانه آتش بزند در تیراندازی متقابل با ماموران کشته شد تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ خرداد

چه کسانی در رتبه بندی معلمان امتیاز ویژه می گیرند؟

عباس نجار گفت: نقش گروه‌های آموزشی را در تصمیم‌گیری برای معلمان و وضعیت معیشتی آنها پررنگ کردیم و امتیاز ویژه‌ای در این مورد در مرحله رتبه بندی معلمان قرار دادیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 17
کد خبر: ۱۵۰۸۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در رتبه بندی معلمان یکی از مهم‌ترین عوامل و عناصر گروه‌های خواهند بود؛ نقش گروه‌های آموزشی را در تصمیم‌گیری برای معلمان و وضعیت معیشتی معلمان پررنگ کردیم و امتیاز ویژه‌ای در این مورد در مرحله رتبه بندی فرهنگیان قرار دادیم. بنابراین هدایت معلمان توانمند به سمت گروه‌های آموزشی، جزو برنامه‌ها و اهداف مهم آموزش و پرورش است.

 


نجار در ادامه عنوان کرد: آنچه مهم و چشم‎گیر است، نگاه به عملکرد سال‌های گذشته است که طبق محدودیت‌ها و شرایط در نظر گرفته شده عملکرد ضعیفی داشته‌ایم و در صدور ابلاغ به مناطق مربوطه باید توجه ویژه‌‎‌ای به عملکردها شود.

 

نجار متذکر شد: به دلیل مقاومت در برخی مدارس و برخی محدودیت‌ها، درصد فراگیری فناوری کم است؛ در دوسال فراگیری ویروس کرونا، این فرصت به ما اختصاص داده شد تا بتوانیم از ظرفیت فناوری استفاده کنیم؛ استفاده از فناوری در آموزش به دانش‌آموزان فرصت یادگیری بهتری نسبت به حضور واقعی معلم در کلاس‌های درس می‌دهد.


وی در پایان تأکید کرد: یک معلم نباید خود را محدود به تدریس حضوری کند، بلکه لازم است از راه‌های مختلف، محتواهای آموزشی را به دانش‌آموزان برساند؛ هوش آموزشی خود را تقویت کند و با این کار سطح یادگیری دانش‌آموزان را چند برابر کرده و فعالیت خود را در عرصه آموزش با فناوری افزایش می‌دهد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار