انفجار در تونس-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

انفجار در تونس

شبکه خبری الجزیره از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه« الانطلاقة» در غرب تونس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 03
کد خبر: ۱۵۲۱۳

به گزارش راهبرد معاصر،  منابع خبری بامداد چهارشنبه از وقوع یک انفجار قوی در منطقه «الانطلاقة» در غرب تونس خبر داده‌اند. شبکه خبری الجزیره گفته یک عامل انتحاری خودش را منفجر کرده است.

 

شبکه خبری رویترز گزارش داد یک مرد در تونس بعد از احاطه توسط نیروهای پلیس خودش را منفجر کرد. یک سخنگوی وزارت کشور تونس گفته که این انفجار تلفات دیگری نداشته است.

 

سخنگوی وزارت کشور تونس این عامل انتحاری را فردی به نام «ایمن السمیری» معرفی کرده و گفته که وی تحت تعقیب قرار داشته است. گفته شده که او بعد از افتادن به دام پلیس خودش را منفجر کرده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده