عکس نخست‌وزیر هلند آماج تخم‌مرغ‌های معترضان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عکس نخست‌وزیر هلند آماج تخم‌مرغ‌های معترضان

معترضان در اعتراض به ناتوانی دولت هلند برای کنترل قیمت انرژی و رکود، در شهر لاهه تظاهرات برپا و به سمت عکس نخست‌وزیر تخم مرغ پرتاب کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 04
کد خبر: ۱۵۳۱۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که ترکش‌های تحریم‌ اتحادیه اروپا علیه روسیه در رابطه با بحران اوکراین به کشورهای اروپایی آسیب زده است، معترضان در شهر لاهه هلند علیه ناتوانی دولت برای افزایش شدید قیمت انرژی تظاهرات کردند.

هلندی‌های معترض به عملکرد دولت این کشور در رابطه با کنترل افزایش شدید قیمت انرژی و تداوم رکود اقتصادی، به سمت عکس «مارک روته» نخست‌وزیر این کشور تخم مرغ پرتاب کردند.

به گزارش شبکه راشا تودی، صدها معترض هلندی در شهر لاهه هلند در تظاهرات ضد دولتی شرکت کردند تا اعتراض خودشان را به افزایش شدید بهای قبوض انرژی و ناتاوانی دولت در کنترل این موضوع و همچنین مقابله با رکود نشان دهند.

معترضان هلندی در بخشی از این تظاهرات به سمت تصویر بزرگ از مارک روته نخست‌وزیر هلند که پشت یک کامیون قرار داشت، تخم مرغ پرت کردند و سپس به سمت مرکز شهر لاهه رفتند.

معترضان در لاهه پرچم‌ها و بنرهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود که آنها خواستار تغییر نظام و سیستم حکومتی در هلند هستند.

تظاهرات در هلند در شرایطی انجام شده که مارک روته نخست‌وزیر این کشور یکی از حامیان سرسخت تشدید تحریم‌ها علیه روسیه در ارتباط با بحران اوکراین است؛ تحریم‌هایی که مقام‌های مسکو ضمن محکوم کردن آن گفته‌اند، تاثیر آنها به خود کشورهای اروپایی برگشته است.

در همین ارتباط، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه چندی قبل اعلام کرده بود، اتحادیه اروپا استقلال داخلی خود را از دست داده و از آنچه که آمریکا آن را به داخلش کشانده، متحمل خسارات هنگفتی شده است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار